Zelfkennisforum  

Ga terug   Zelfkennisforum > Algemene forumaangelegenheden > Stel je even voor

Stel je even voor In dit forum kun je je voorstellen.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 31 mei 2013, 09:51   #1
Renoir
Forumbaas

Renoir's schermafbeelding

Standaard Cynthia

Waarde forumgenoten zojuist een PB van Cynthia gehad met het verzoek het account van haar door te halen.

Cynthia dat moet hier nog wel even bevestigd worden want ik heb te maken met figuren zoals bijvoorbeeld een Vagebond die direct gaan aannemen dat ik je eigenmachtig en uit rancune heb uitgeschreven omdat je me onwelgevallig zou zijn geworden.

Dus graag even bevestiging.

(even een koekjes van eigen deeg voor Vagebond om zelf te ervaren hoe dit is)
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2013, 10:03   #2
Cynthia
Actuaris

Cynthia's schermafbeelding

Standaard

Het klopt dat ik mijn account wil laten verwijderen!
Mijn berichtjes worden verplaatst! Of verwijderd! Ik werd beperkt! Ik kreeg time-outs! En word bestempeld als lastpak. Ik krijg een homepage. Ergens houd het op. Ik begrijp nog steeds niet waarom! Waarom? Dit alles heeft mij echt heel diep geraakt! Vandaar het opzeggen van het account.

Het spijt mij als ik onbewust mensen heb beledigt, gekwetst etc. Dit alles heeft me erg onzeker gemaakt! En dat gaat verder dan alleen dit forum!
Cynthia is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2013, 10:09   #3
Renoir
Forumbaas

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynthia Bekijk bericht
Het klopt dat ik mijn account wil laten verwijderen!
Mijn berichtjes worden verplaatst! Of verwijderd! Ik werd beperkt! Ik kreeg time-outs! Er word bestempeld als lastpak. Ik krijg een homepage. Ergens houd het op mensen. Ik begrijp nog steeds niet waarom. Dit alles heeft mij echt heel diep geraakt! Vandaar het opzeggen van het account.

Het spijt mij als ik onbewust mensen heb beledigt, gekwetst etc. Dit alles heeft me erg onzeker gemaakt!
Ok?, dank voor de toelichting.

Vanmorgen zijn inderdaad een paar berichten van jouw hand in 'Wat is ego' verplaatst naar je eigen homepage omdat ze in het draadje 'Wat is Ego' geen enkele aansluiting vinden, daar niet in de discussie passen en er dus niet thuishoren.

Dat is het beleid hier.

Het is ook beleid hier dat wanneer je draadjes gaat volspammen met YouTube filmpjes en plaatjes met de duidelijke intentie om dwars te zijn je op een 24 uurs TimeOut geplaatst wordt. En dat na herhaaldelijke waarschuwing dat niet te doen toch doorgaat en onder de nieuwe term Lastpak bent komen te vallen om herhaling te voorkomen.

Lijkt me een duidelijk geval van iets wat je zelf veroorzaakt hebt.
Oud 31 mei 2013, 10:11   #4
Cynthia
Actuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Ok?, dank voor de toelichting.

Vanmorgen zijn inderdaad een paar berichten van jouw hand in 'Wat is ego' verplaatst naar je eigen homepage omdat ze in het draadje 'Wat is Ego' geen enkele aansluiting vinden, daar niet in de discussie passen en er dus niet thuishoren.

Dat is het beleid hier.

Het is ook beleid hier dat wanneer je draadjes gaat volspammen met YouTube filmpjes en plaatjes met de duidelijke intentie om dwars te zijn je op een 24 uurs TimeOut geplaatst wordt. En dat na herhaaldelijke waarschuwing dat niet te doen toch doorgaat en onder de nieuwe term Lastpak bent komen te vallen om herhaling te voorkomen.

Lijkt me een duidelijk geval van iets wat je zelf veroorzaakt hebt.
Het is al duidelijk Gargamel!
Oud 31 mei 2013, 10:13   #5
Renoir
Forumbaas

Standaard

Citaat:
Het is al duidelijk Gargamel!
Het is maar dat je de oorzaak bij jezelf legt en niet ergens anders. Overigens zijn alle beperkingen die je waren opgelegd sinds eergisteren al weer ongedaan gemaakt.

Wil je nog reacties van leden afwachten om op je besluit terug te komen of heb je het helemaal gehad hier en kan ik je account meteen opheffen ?
Oud 31 mei 2013, 10:20   #6
Cynthia
Actuaris

Standaard

Doe maar meteen!
Oud 31 mei 2013, 10:23   #7
Renoir
Forumbaas

Standaard

Citaat:
Doe maar meteen!
Ok?, al denk ik niet dat Nadja dat leuk gaat vinden, ze begon net goede maatjes met je te worden. heb je nog een afscheidswoord voor haar ?

Cynthia dan dank ik je bij deze voor je bijdragen en alle goeds voor de toekomst.
Oud 31 mei 2013, 10:25   #8
Vagebond
Donataris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Waarde forumgenoten zojuist een PB van Cynthia gehad met het verzoek het account van haar door te halen.

Cynthia dat moet hier nog wel even bevestigd worden want ik heb te maken met figuren zoals bijvoorbeeld een Vagebond die direct gaan aannemen dat ik je eigenmachtig en uit rancune heb uitgeschreven omdat je me onwelgevallig zou zijn geworden.

Dus graag even bevestiging.

(even een koekjes van eigen deeg voor Vagebond om zelf te ervaren hoe dit is)
Wat moet ik ervaren Renoir?

Mij was zonder dat Cynthia daar woorden aan had hoeven verspillen wel duidelijk waarom ze zich wil uitschrijven. Ik zit namelijk niet zo met de kop in het zand als jijzelf.

Maar goed je alom geroemde werkwijze begint zijn vruchten af te werpen, ik hoop dat je er gelukkig van zult worden....
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2013, 10:26   #9
Renoir
Forumbaas

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Mij was zonder dat Cynthia daar woorden aan had hoeven verspillen wel duidelijk waarom ze zich wil uitschrijven. Ik zit namelijk niet zo met de kop in het zand als jijzelf.

Maar goed je alom geroemde werkwijze begint zijn vruchten af te werpen, ik hoop dat je er gelukkig van zult worden....
Wat het is om steeds met je gefingeerde waarheden op de proppen te komen die je, ook nu, 'duidelijkheid' noemt maar het product is van een verwarde geest. Daar is maar ??n oplossing voor namelijk, niet door zekerheid van die aanname uit te stralen maar juist door te twijfelen aan de juistheid ervan, hetgeen niet door je gedaan wordt.

Ik heb dit forum met het doel van zelfkennis wanneer mensen afhaken doen ze zichzelf te kort niet mij. Hier heb je de kans om je blokkades, angsten, onzekerheid onder ogen te komen.
Oud 31 mei 2013, 10:44   #10
Ogenblik-sem
Bibliothecaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Je hooggeprezen A.O. flikkert iemand met veel hogere snelheid uit 'haar huiskamer' Vagebond.
Waag jouw edele egootje daar dan maar 's aan zou ik zeggen.
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon