Zelfkennisforum  

Ga terug   Zelfkennisforum > Persoonlijke perikelen > Lekker babbelen

Lekker babbelen Datgene wat je hier wilt delen aan persoonlijke ervaringen.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 30 september 2017, 23:15   #1
Guido
Vicaris

Standaard Campgrounds.

Woensdag ga ik voor 4 weken naar Amerika. (California/Nevada)
Heeft iemand nog tips voor wat betreft camper plaatsen (Campgrounds) in de omgeving van San francisco?

Thanks.
Guido is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2017, 01:05   #2
Maria
Donataris

Maria's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guido Bekijk bericht
Heeft iemand nog tips voor wat betreft camper plaatsen (Campgrounds) in de omgeving van San francisco?
Niet mbt welke je wel of niet zou moeten nemen. Wel dat als je wifi belangrijk vindt, je beter zo dicht mogelijk bij de receptie kan gaan staan, want daar is de wifi het sterkst. Plaatsen verderop zijn vaak wel mooier, maar dan heb je dus (nagenoeg) geen ontvangst. Het is maar wat je belangrijk vindt uiteraard.

Mijn man was er in het voorjaar 2 weken en het was best lastig om goeie campgrounds te vinden met ook nog eens behoorlijk wifi. Los van dat: vanuit Las Vegas een helikoptervlucht nemen en landen in de Grand Canyon schijnt een onvergetelijke ervaring te zijn. Je kan dat ook nog combineren met een middagje varen op de Colorado river. Dus als je er toch bent....

Veel plezier.
Maria is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2017, 09:47   #3
Guido
Vicaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Niet mbt welke je wel of niet zou moeten nemen. Wel dat als je wifi belangrijk vindt, je beter zo dicht mogelijk bij de receptie kan gaan staan, want daar is de wifi het sterkst. Plaatsen verderop zijn vaak wel mooier, maar dan heb je dus (nagenoeg) geen ontvangst. Het is maar wat je belangrijk vindt uiteraard.

Mijn man was er in het voorjaar 2 weken en het was best lastig om goeie campgrounds te vinden met ook nog eens behoorlijk wifi. Los van dat: vanuit Las Vegas een helikoptervlucht nemen en landen in de Grand Canyon schijnt een onvergetelijke ervaring te zijn. Je kan dat ook nog combineren met een middagje varen op de Colorado river. Dus als je er toch bent....

Veel plezier.
Dank je Maria.
De eerste dagen zijn we nog in de omgeving van San francisco, en dan zijn de meeste campgrounds al gereserveerd vanwege het weekend. De goedkopere zonder 'hook up' mogelijkheden willen we wel proberen, maar dat zijn er nog al wat.
Die Grand Canyon ervaring gaan we ook doen , maar dan met een gids naar de Colorado rivier.

Wijziging aangebracht door Guido op 1 oktober 2017 om 10:14.
Oud 1 oktober 2017, 20:12   #4
Maria
Donataris

Maria's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dank je Maria.
De eerste dagen zijn we nog in de omgeving van San francisco, en dan zijn de meeste campgrounds al gereserveerd vanwege het weekend. De goedkopere zonder 'hook up' mogelijkheden willen we wel proberen, maar dat zijn er nog al wat.
Die Grand Canyon ervaring gaan we ook doen , maar dan met een gids naar de Colorado rivier.
Ach, het is toch ook wel avontuurlijk, zo niet te weten wat je te wachten staat en waar je terecht komt. Mijn man heeft ook een paar keer gewoon in the wild gekampeerd, kan ook best.

Enne, als je de eerste dagen in San Francisco bent, dan zal Alcatraz ook wel op je programma staan neem ik aan. Schijnt ook zeer de moeite waard te zijn, maar je kan geloof ik beter vooraf via internet al tickets bestellen.

Enjoy!
Oud 1 oktober 2017, 22:22   #5
Guido
Vicaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Ach, het is toch ook wel avontuurlijk, zo niet te weten wat je te wachten staat en waar je terecht komt. Mijn man heeft ook een paar keer gewoon in the wild gekampeerd, kan ook best.

Enne, als je de eerste dagen in San Francisco bent, dan zal Alcatraz ook wel op je programma staan neem ik aan. Schijnt ook zeer de moeite waard te zijn, maar je kan geloof ik beter vooraf via internet al tickets bestellen.

Enjoy!
Avontuurlijk zal het zeker zijn. De bedoeling is in grote lijnen vanaf San francisco eerst door Yosemite valley te komen, vandaar naar Las vegas (Grand Canyon), dan door naar Zion national park, afzakken naar Los angeles en langs de zuid/west kust weer omhoog naar San francisco. Al met al bijna 4000 km. Alcatraz stond op het programma maar daar zien we vanaf, je bent daar zo een kleine dag mee zoet (Boottocht, rondleiding etc) die tijd besteden we liever aan de parken. We beginnen de trip als keurige toeristen en eindigen hoogst waarschijnlijk als Trailer trash. We hebben d'r zin in.
Oud 2 oktober 2017, 00:30   #6
Maria
Donataris

Maria's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We beginnen de trip als keurige toeristen en eindigen hoogst waarschijnlijk als Trailer trash. We hebben d'r zin in.
Goed zo .
Oud 3 oktober 2017, 02:10   #7
katerie
Mandataris

katerie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Thanks.
Las vegas lijkt me wel wat voor je.
Daar zijn gisteren 58 mensen om het leven gekomen op een country festival door een Schutter.
Er zijn ook meer dan vijfhonderd gewonden.
Zie: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/10...e-tot-nu-toe-/

Citaat:
Een wereld die nooit heeft bestaan kan ook niet vergaan.
Met deze waarheid in je achterhoofd lijkt het me wel fijn in Las Vegas is polshoogte te gaan nemen.

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon