Zelfkennisforum  

Ga terug   Zelfkennisforum > Gedegen zelfonderzoek > Kennis omtrent mijzelf

Kennis omtrent mijzelf Bewust worden van mijn eigen aardigheden en de hulp van forumgenoten daarbij.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 4 januari 2015, 19:40   #51
marie
Bibliothecaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Zo lang je egokenmerken blijft zien zolang zal er in jou geen shift in het kijken plaatsvinden. Ik denk met Theo dat je een egoaddict bent en velen die in dezelfde egotripperij zitten jou alsmaar zullen blijven steunen zo te blijven kijken zoals je doet.

Ik denk van mijzelf, ik weet zelf dat ik geen egoaddict ben; daarvoor hou ik teveel van waarheid en ben ik tegen bedrog, ook zelfbedrog.

En ik denk dat het meer dan hoog tijd wordt dat ik mijn Eigen weg terug ga volgen; hij was heel vruchtbaar en hij zal het opnieuw zijn...
marie is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2015, 19:54   #52
Theo
Inventaris

Theo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
En ik denk dat het meer dan hoog tijd wordt dat ik mijn Eigen weg terug ga volgen; hij was heel vruchtbaar en hij zal het opnieuw zijn...
Ik denk ook dat je hier niet op je plaats bent. Je begin al kreten te plaatsen als:

Citaat:
Wanneer ga je nu eindelijk eens aan echt zelfonderzoek beginnen?
Een kreet die ik al zo vaak heb gelezen hier. Voor je het weet ga je hier dagelijks dergelijke zinloze kreten slaken. Ja, dat vind ik een goed advies aan je zelf. Verdwijn hier en zoek je Eigen weg. Hier leer je alleen maar mooipraat.
Theo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2015, 20:01   #53
Rennie
Singularis

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
Ik denk van mijzelf, ik weet zelf dat ik geen egoaddict ben; daarvoor hou ik teveel van waarheid en ben ik tegen bedrog, ook zelfbedrog.

Je bedriegt jezelf voortdurend maar ziet het niet en je ego speelt op wanneer aangetoond gezegd wordt dat je dat doet.

Vruchtbaar voor hetgeen je 'denkt' te zijn, maar inderdaad ga maar dit met je meekijken heeft geen zoden aan de dijk gezet en een vervolg heeft geen enkele zin.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2015, 23:11   #54
marie
Bibliothecaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Ik denk ook dat je hier niet op je plaats bent. Je begin al kreten te plaatsen als:

Een kreet die ik al zo vaak heb gelezen hier. Voor je het weet ga je hier dagelijks dergelijke zinloze kreten slaken. Ja, dat vind ik een goed advies aan je zelf. Verdwijn hier en zoek je Eigen weg. Hier leer je alleen maar mooipraat.
Manneke, manneke, je geeft je meer en meer bloot als een haatdragende, eigenzinnig en verdwaasd ventje dat hier de eerste viool wil komen spelen. Het stinkt hier naar het ego...
Oud 4 januari 2015, 23:12   #55
marie
Bibliothecaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Je bedriegt jezelf voortdurend maar ziet het niet en je ego speelt op wanneer aangetoond gezegd wordt dat je dat doet.

Vruchtbaar voor hetgeen je 'denkt' te zijn, maar inderdaad ga maar dit met je meekijken heeft geen zoden aan de dijk gezet en een vervolg heeft geen enkele zin.
Ik bedrieg mij niet want ik erken en herken waarheid; wat anderen die zich er wel op beroepen blijkbaar niet kunnen.
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon