![]() |
|
Vraag en Aanbod Vragen die je hebt met betrekking tot dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
![]() |
#381 | |
Titularis
![]() Geregistreerd: 30 januari 2011
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | ||
Bibliothecaris
![]() Geregistreerd: 8 september 2011
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zoals ik en iedereen en alles, ja, jij ook. ![]() Psychologie is priegelen in het 'gebeuren' maar dat gebeurt ook. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Singularis
|
![]() Citaat:
Je begon over mevrouw waarvan de actie niet verschilt van die van Keen, en nu dat niet ergens op enige instemming stuit, wordt Keen ineens dan maar weer gedaan, hoewel je van mevrouw met evenveel recht kan zeggen dat ze gedaan wordt. Maar goed je nam eerder wel de verschillen waar en de vraag daarbij is vanwaar die verwondering over zwartmaken bij de een en niet bij de ander ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |||
Bibliothecaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Dat (of is 't "die?") is 'n grote 'IK' met grote letters en vetgedrukt, dat is bekend Citaat:
En di? verbazing kom ik, eerlijk gezegd, maar niet te boven! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Singularis
|
![]() Citaat:
Ik waag het te betwijfelen of Keen zich daarvan bewust is omdat niets daar op lijkt. Ja het is wel wonderlijk om te zien hoe iemand zich alsmaar van zijn afwijking bediend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | ||
Bibliothecaris
|
![]()
Tuurlijk.
Zo'n lieffie! Citaat:
Ik niet. Citaat:
Maar het is wel genoeg geweest zo want de 'achterdecorse' denkactiviteiten beginnen weer gematerialiseerde vormen aan te nemen. Ik ga Aart's voorbeeld toch maar 's volgen Die heeft het boek hier met veel vertoon en spontaan gepromoot (zoals ik zelf ook ooit) en heeft zich er verder verre van gehouden. Slimme jongen dus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Singularis
|
![]() Citaat:
Mijn verwondering betreft nu ook jou die vol lof is over het geschreven woord maar vervolgens het als zodanig geleefde gedachtegoed afkeurt. Brengt dat het geschreven woord dan niet eveneens in diskrediet ? Hoe kan dat goed zijn als de geleefde werkelijkheid anders is. Om die reden ben ik mij niet zeker en waag ik wat te betwijfelen. Ik ben zelf niet dermate geboeid om dat te onderzoeken omdat ik er niks mee heb, maar jij wel kennelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |||
Bibliothecaris
|
![]() Citaat:
Een reactie zo oud als Methusalem, zo oud en dood als het denken zelf. Citaat:
Dat zullen wij nooit weten en ik ben niet degene die daar onmiddellijk stellige lulverhalen over gaat opschrijven (hoewel ook ik uiteraard mijn vermoedens heb) Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |||
Singularis
|
![]() Citaat:
Wanneer dat, naar jouw idee, geen zwartmaken is maar beleven dan geldt precies hetzelfde voor mevrouw, dat is dan ook beleven en jouw denken zwart gemaakt te worden. Je meet hier met twee maten. Met dit als gegeven is het allebei wel of allebei niet. Citaat:
De een mag dat naar hartenlust doen bij de ander verfoei je dat. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Bibliothecaris
|
![]()
O.K. zal best Renoir.