![]() |
|
Kennis omtrent mijzelf Bewust worden van mijn eigen aardigheden en de hulp van forumgenoten daarbij. |
![]() |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
![]() |
#11 |
Singularis
![]() Geregistreerd: 9 juli 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Jubilaris
![]() Geregistreerd: 4 juli 2013
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Singularis
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Titularis
![]() Geregistreerd: 27 april 2010
|
![]() Citaat:
Ik heb een paar keer verteld van mijn ontmoeting met Alexander. Het bijzondere daarvan was dat er geen Alexander en geen Rob meer was. Verder heb ik aan de ontmoeting geen herinneringen over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Singularis
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Singularis
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Singularis
|
![]() Citaat:
Er zijn sprookjes waarin mensen in zijn gaan geloven. Je kan van alles gebruik maken, niets is verkeerd, maar iemand NODIG hebben is een restje vanuit de Kerk weer. Je kan nu direct opstaan, en al je idee?n en overtuigingen los laten, of je kan zelfs met hulp van de beste Guru aan jezelf je hele blijven sleutelen, en dat blijven doen.. Er is geen vast recept, van hoe het moet gaan. Er is geen MOETEN ook.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Time Out token
|
![]() Citaat:
Je bent je eigen guru. En op het moment dat je 'weet wat je bent', weet je dat zeker ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Singularis
|
![]() Citaat:
Ik vind niets verkeerd aan een Guru, maar ik vind er geen vereiste.. Je kan met en zonder dat bereiken wat je voor ogen hebt, en je kan met en zonder ook gewoon blijven dollen. Er is geen regel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Time Out token
|
![]()
Het hoeft niet perse verkeerd te zijn. Ze zeggen vele zinnige dingen. Maar als de toehoorder het verkeerde er uit haalt en interpreteert ben je verder van huis dan zonder guru. Maar je hebt gelijk, er is geen regel. Ieders Pad is uniek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | Zoek in deze discussie |
Weergave | |
|
|