![]() |
|
Boek in beeld Boeken gelezen die je wilt aanprijzen. |
![]() |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
![]() |
#161 |
Donataris
![]() Geregistreerd: 27 april 2010
|
![]()
Het gaat niet om wie weet heeft van wat, maar om wat weet heeft van wie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Voormalig lid
|
![]() Citaat:
Wat is gewoon een ander jasje uit de garderobe van wie. Gedegen zelfonderzoek begint naakt en eindigt naakt.. s, m, l, xl, XXL, xxxl niks past. Er is geen bereiken waarmee op v??r gestaan kan worden. Er is alleen een 'onmiddellijk realiseren.. waar geen duur aan vooraf gaat, geen duur betreft, noch duur als verloop heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Jubilaris
![]() Geregistreerd: 12 maart 2017
|
![]()
...
![]() |
#164 | |
Jubilaris
![]() Geregistreerd: 12 maart 2017
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#165 | |
Donataris
![]() Geregistreerd: 27 april 2010
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Forumbaas
![]() Geregistreerd: 28 maart 2010
|
![]()
Tijdelijk is verplaatst naar Tijdelijk onder 'niet forum gerelateerde onderwerpen'.
![]() |
#167 | ||
Inventaris
![]() Geregistreerd: 6 oktober 2016
|
![]() Citaat:
Jaar priesteropleiding gevolgd, bijbel bestuderen, Friedrich Weinreb, dat typeert jou. Ik ben hier nog maar sinds zomer 2014 en diegenen met een geloofscrisis heb ik enkel op een vrijdenkersforum gezien. Zie mijn post in los bericht van 24 juli 2014 (link) aan jou. Een geloofscrisis in godsdienstige zin ken ik dus niet, wel een persoonlijkheidscrisis of ego kramp. Zo heb ik er velen gehad. Dat heeft dan ook met een geloof te maken, maar dat is dan een geloof in overtuigingen die niet waar zijn. Zoals: ik ben slecht en waardeloos. Niet geloven in de mens en de man dat ik ben, van kleins af zo opgebouwd... En zoals je al gemerkt zult hebben boeien, Jan Geurtz, Byron Katie en onlangs de video's op YouTube van Diederik Wolsak me enorm om het denken te begrijpen. Maar het gedegen zelfonderzoek? Ik krijg er nog steeds een punthoofd van. Voor mij zei Dorje het precies goed gisteren met.. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
Discussietools | Zoek in deze discussie |
Weergave | |
|
|