Zelfkennisforum  

Ga terug   Zelfkennisforum > Algemene forumaangelegenheden > Stel je even voor

Stel je even voor In dit forum kun je je voorstellen.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 3 oktober 2011, 20:42   #11
Tine
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ha Tineke, ik had je al je al een paar keer gezien maar niet dat je je hier voorstelt, welkom. Ik had je ook eerder al eens geciteerd omdat ik vond dat je het prima hebt begrepen, al vond ik je daarna, ik deel die mening kennelijk met Naadje, soms wat langdradig. Nogal vermoeiend om dat alles te lezen.
Dag Renoir,

Tja, als ik z?lf moe ben dan neem ik wat rust. Als ik iets vermoeiend vind, dan laat ik het de ene keer gewoon voor wat het is en een andere keer hanteer ik de eigenschap "discipline". Het hangt er maar van af h
Tine is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2011, 10:02   #12
Naadje
Voormalig lid

Naadje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tineke Bekijk bericht
De essentie was me niet ontgaan hoor Naadje. Ik beschouw jouw feedback omtrent mijn manier van schrijven (uitleggen) niet als zinnig omdat het om jouw persoonlijke voorkeur gaat. Iemand anders heeft dan weer een andere voorkeur. Wat zou in deze voor mij dan "juist" handelen zijn? Met wiens voorkeuren dien ik volgens jou rekening te houden? Je mag wat mij betreft gerust lui zijn, zoals ik van mezelf gerust langdradig mag zijn

PS : Ik was net van plan om tamelijk uitgebreid te reageren op de berichten van Diane. Voel je vrij om deze gewoon niet te lezen of er uit te distilleren wat je z?lf belangrijk of zinnig vindt. Als een boek mij na enkele bladzijden niet genoeg kan boeien, gooi ik het ook gewoon aan de kant... Dat zal het boek een zorg zijn
Tineke, het heeft helemaal niks met persoonlijke voorkeur te maken, dat heb ik juist getracht uit te leggen. Je kunt het nu eenmaal niet iedereen naar de zin maken, dat zou onbegonnen werk zijn. Ik vroeg je dan oook niet om met mij rekening te houden, het was een uitnodiging om voor jezelf te onderzoeken of je iets van herkenning zou vinden in mijn woorden.
Naadje is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon