Zelfkennisforum  

Ga terug   Zelfkennisforum > Algemene forumaangelegenheden > Stel je even voor

Stel je even voor In dit forum kun je je voorstellen.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 28 augustus 2012, 17:18   #61
Nadje
Staffunctionaris

Nadje's schermafbeelding

Standaard

Liliane, ik begon net een beetje aan je schrijfstijl te wennen. Hopelijk kom je nog een keer terug.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2012, 14:04   #62
Vagebond
Donataris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Ja ook hierin is het met je meekijken mij niet onwelgevallig. Ik zie je punt dat dit eveneens een manier van uitdrukken is.

Als beheerder kan ik het niet goedkeuren dat er reacties op niet gequoteerde berichten ontstaan die er dan plompverloren maar wat bij staan en nergens meer aansluiting lijken te vinden. In de forumvoorwaarden is voorzien in een straf dat wanneer iemand (weliswaar uit rancune handelend) de leesbaarheid van een draadje verstoord. Hoewel het als een ernstige overtreding geboekt staat en het een ban oplevert heb ik alleen maar een Time Out gegeven.
Liliane vroeg vervolgens 'netjes' haar aan te geven wanneer ze weer mocht deelnemen, maar vond het niettemin haar recht als auteur quotes te verwijderen. Daarop ontstond een korte uitwisseling en de impasse, waarin ik om enige zekerheid vroeg dat de actie zich niet zou herhalen maar waarin ze geen toezegging wilde doen. De deelname aan het forum gaat nou eenmaal onder het aangaan van een aantal beperkingen.

Persoonlijk hoefde Liliane niet op te zeggen en mag ze zich wat mij betreft ook gewoon weer aanmelden maar het blijft onverminderd gaan onder de voor iedereen geldende forum voorwaarden.
Tja dat kan allemaal. Ik ben het echter, zoals duidelijk mag zijn, met Liliane eens aangezien het haar proces is ed.

Maar goed zoals ik al zei:" what's done is done," en jou regels zijn jou recht en hebben hun functie binnen het bewustwordingsproces ook weer op hun manier.

Goed voor haar dat zei geen compromissen sluit en/of op de knietjes is gegaan voor jou eisen.

Ik hoop voor haar zoals gezegd dat zij een plek zal vinden waar zij op dit moment meer tot haar recht zal komen dan hier op dit moment wellicht.

Groetjes
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2012, 14:14   #63
Vagebond
Donataris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Hee zus van James, doe dat (bemoeien) dan ook niet, laat pappie gewoon zijn ding maar doen en schop hem niet tegen zijn schenen, ach waar bemoei ik me weer mee en dat met zo`n heldere tekst.
Ik vraag me af wie James is.

Wie is James Aart want ik ken geen James?
Oud 29 augustus 2012, 17:36   #64
Aart
Drommedaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik vraag me af wie James is.

Wie is James Aart want ik ken geen James?
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2012, 23:18   #65
Vagebond
Donataris

Standaard

Ah zo, hahahaha XXX
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave