![]() |
|
Stel je even voor In dit forum kun je je voorstellen. |
![]() |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
![]() |
#1 |
Voormalig lid
![]() Geregistreerd: 29 juni 2014
|
![]()
Alo mensen, ben nieuw hier.
Kwetsen, pijn, het trekt mij aandacht wel. Daarom ook dat ik hier een eerste post zet. Op mijn pad is gekomen de Attitudinal healing van Jerry Jampolsk en zijn vrouw. http://www.jerryjampolsky.com/about.us.html heb vandaag dit helemaal bekeken op youtube: Forgiveness: An interview with Jerry Jampolsky and Diane Cirincione https://www.youtube.com/watch?v=L2G_EhyeN7I Elemaal goed en vanaf 19:16 vertellen Jerry en Diane een verhaal over een Servische priester die zijn ouders, grootouder en 4 bloedverwanten ziet vermoorden door Bosni?rs dat me aan het huilen zette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
![]() Geregistreerd: 29 maart 2010
|
![]()
Welkom op dit forum, Tuizentfloot!
M.v.g. Saartje |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Voormalig lid
|
![]()
dankje wel saartje.
Wil nog even bijzeggen dat het niet het verschrikkelijk verhaal van de Servische priester is, alswel hoe hij ermee omgaat door middel van vergeving dus. Pakkend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Moderator
![]() Geregistreerd: 29 maart 2010
|
![]() Citaat:
Tuizendfloot, graag gedaan. Wat ik je nog wel wilde vragen.. Heb jij ook de begroetingszin van het forum gelezen? Zo niet kun je dat misschien nog even doen voor het inloggen. Het forum is bevolkt door allerlei mensen die te weten willen komen wie of wat ze zijn. Hier onderzoek naar doen en daarbij ontdekken wat ze niet zijn. Toch wel handig om te weten. Wens je veel wijsheid hierin. M.v.g. Saartje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
Voormalig lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Lijkt me niet te beantwoorden, toch? Ik ben een stripliefhebber, surfer, lezer. Citaat:
- Wijsheid doet men op door te leven h?! Bedankt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Forumbaas
![]() Geregistreerd: 28 maart 2010
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Voormalig lid
|
![]() Citaat:
Gaat dit forum dan niet over bij zichzelf komen???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Forumbaas
![]() Geregistreerd: 28 maart 2010
|
![]()
Jawel maar wel volgens het directe pad, de weg van advaita, en niet via allerhande omwegen of raadgevingen van ene Jampolski. Dus het gaat via het doen van gedegen zelfonderzoek en niet over de lange uitgebreide weg van voortdurend gefilosofeer daarover, hetgeen klaarblijkelijk onvermijdelijk lijkt te zijn maar in ieder geval niet de intentie is van dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||||
Voormalig lid
|
![]() Citaat:
Dan had ik het al bij voorbaat mogelijk links laten liggen. Advaitisten bestaan toch niet. Die zijn er niet, ze doen niets, alles gebeurt! Wat gebeurt hier dan op het forum??? Wie schrijft hier? Niemand dan? Citaat:
Citaat:
Maar jij bent dus beiden als ik het goed begrijp. Of 'voelt' de christus in jou naast (en door) je ego. Net zoals Jezus half mens half god is. De enige op aarde die zo is volgens Katholieken als ik goed ingelicht ben. Citaat:
Daarom ga ik maar zwijgen (stoppen met typen). |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | Zoek in deze discussie |
Weergave | |
|
|