Zelfkennisforum  

Ga terug   Zelfkennisforum > Algemene forumaangelegenheden > Stel je even voor

Stel je even voor In dit forum kun je je voorstellen.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 februari 2013, 21:11   #1
Guy
Kasuaris

Standaard Guy

Ik schrijf hier al een klein poosje, maar heb nooit de moeite genomen mezelf voor te stellen. Dat was wel zo netjes geweest. En ik heb nog wel zo'n keurige opvoeding genoten. Alsnog dan maar...beter laat dan nooit, nietwaar?

Ik ben Guy, spreek uit als KIE. Niet als KAI. Te danken aan mijn Franse moeder. Ik ben een alleenstaande man zonder kinderen, op leeftijd en sta open voor alles dat het leven te bieden heeft. Getver het klinkt als een announcement voor een datingsite. Daarom..ik ben hier niet zo goed in. Ik heb van alles gezien, gedaan, beleefd en wat God geboden alsook verboden heeft. Vragen staat vrij.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2013, 23:58   #2
Looro
Donataris

Looro's schermafbeelding

Standaard

Van harte welkom Guy. Je hebt je weg al wel gevonden en het spoor daarvan dat lees ik graag.
Looro is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2013, 10:31   #3
Mihaela
Singularis

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Ik schrijf hier al een klein poosje, maar heb nooit de moeite genomen mezelf voor te stellen. Dat was wel zo netjes geweest. En ik heb nog wel zo'n keurige opvoeding genoten. Alsnog dan maar...beter laat dan nooit, nietwaar?

Ik ben Guy, spreek uit als KIE. Niet als KAI. Te danken aan mijn Franse moeder. Ik ben een alleenstaande man zonder kinderen, op leeftijd en sta open voor alles dat het leven te bieden heeft. Getver het klinkt als een announcement voor een datingsite. Daarom..ik ben hier niet zo goed in. Ik heb van alles gezien, gedaan, beleefd en wat God geboden alsook verboden heeft. Vragen staat vrij.
Je kan ook iets over je Zelfkennis/Bewustwording belangstelling vertellen, kom je dan minder (vrouw)zoekend over.. hihi..
Hoe zal jij je belangstelling noemen wat dit forum betreft?

Ik ben zelf heel slecht in taal, niet dat het me hindert om uitgebreid mijn gedachten vorm te geven, maar ik ben benieuwd wat jij in de spiritualiteit/bewustwording zoekt..ik weet niet hoe dat te noemen, maar vul maar zelf wat in dan (verlichting, realisatie, Nirvana..of welke naam jij wilt geven.)..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2013, 15:18   #4
Guy
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je kan ook iets over je Zelfkennis/Bewustwording belangstelling vertellen, kom je dan minder (vrouw)zoekend over.. hihi..
Hoe zal jij je belangstelling noemen wat dit forum betreft?

Ik ben zelf heel slecht in taal, niet dat het me hindert om uitgebreid mijn gedachten vorm te geven, maar ik ben benieuwd wat jij in de spiritualiteit/bewustwording zoekt..ik weet niet hoe dat te noemen, maar vul maar zelf wat in dan (verlichting, realisatie, Nirvana..of welke naam jij wilt geven.)..
Ik ben niet (meer) ergens naar op zoek. Wel probeer ik steeds bewuster in het leven te staan. Ik vind het interessant om te lezen hoe anderen daarin staan en dingen zien en in de interactie met anderen kun je ook weer over jezelf leren.
Oud 20 februari 2013, 15:33   #5
Mihaela
Singularis

Standaard

Citaat:
Ik ben niet (meer) ergens naar op zoek. Wel probeer ik steeds bewuster in het leven te staan. Ik vind het interessant om te lezen hoe anderen daarin staan en dingen zien en in de interactie met anderen kun je ook weer over jezelf leren.
Kan je dus zeggen zoals Rob ook zei, dat je zoektocht voltooid is?
hihi. .grapje hoor..
... iedereen is aangekomen waar ze moeten zijn lees ik
Ik wens je een fijne tijd op dit forum Guy.

Na dat stoeien dat plaats vond, een paar dagen terug, ervaar ik wel een beetje openheid tussen ons, dat is wel leuk eigenlijk.
Ik heb het gevoel dat ik gerust tegen je aan kan schoppen, want je schopt hoe dan ook OOK (herrieschopper). Dus ergens ervaar ik een soort gelijkwaardigheid in ons kinderlijkheid.
Tja, ik vind je niet echt volwassen reageren nu en dan, en ik herken mezelf in je kinderlijkheid. Zo te zien nog groeimogelijkheden.

Ok, even je hartelijk groeten..

Welkom Guy
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2013, 15:46   #6
Guy
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Kan je dus zeggen zoals Rob ook zei, dat je zoektocht voltooid is?
hihi. .grapje hoor..
... iedereen is aangekomen waar ze moeten zijn lees ik
Ik wens je een fijne tijd op dit forum Guy.

Na dat stoeien dat plaats vond, een paar dagen terug, ervaar ik wel een beetje openheid tussen ons, dat is wel leuk eigenlijk.
Ik heb het gevoel dat ik gerust tegen je aan kan schoppen, want je schopt hoe dan ook OOK (herrieschopper). Dus ergens ervaar ik een soort gelijkwaardigheid in ons kinderlijkheid.
Tja, ik vind je niet echt volwassen reageren nu en dan, en ik herken mezelf in je kinderlijkheid. Zo te zien nog groeimogelijkheden.

Ok, even je hartelijk groeten..

Welkom Guy
Dank je. Je schopt maar, als je maar weet dat ik terug schop. Wanneer ben je volwassen? En ik vind dat je het kind in je ook moet koesteren. Tenzij die teveel gaat jengelen natuurlijk. Dan moet je ;m een rotschop geven.
Oud 20 februari 2013, 17:48   #7
Mars
Sterrestof

Mars's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben Guy
Gij zijt wellekome.
Mars is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2013, 08:46   #8
Guy
Kasuaris

Standaard

Looro en Mars, bedankt voor het hartelijke welkom.
Oud 21 februari 2013, 10:12   #9
Vagebond
Donataris

Standaard

Citaat:
Komisch hoor, je bent niet meer ergens naar op zoek? Hoe zit dat dan met dat bewuster in het in het leven staan? Heeft dat niks met zoeken te maken? Heeft het bv,ik doe een gooi, niet iets te maken met de/een zoektocht naar perfectie, want het e.e.a. schijnt toch nog niet optimaal te zijn, krijg ik de indruk, wanneer er nog gestreefd wordt naar een bewuster in het leven staan..

Ik zeg dus mijn neus, er wordt nog wel degelijk gezocht door Guy.

Groetjes ik ben Vagebond.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2013, 11:33   #10
Aart
Drommedaris

Standaard

Citaat:

Guy, heb je huisdieren?

Ik ben ook op leeftijd dus je bent ook 84 jaar.

Heb je je eigen tanden nog? Daar bedoel ik mee; nog vastzittend in de mond.

Ik vind jou overal goed in hoor dat had ik al vanaf je eerste bericht hier ook al heb ik die niet gelezen omdat toen ik 6 weken op vakantie naar de hemel was, ik had een wolk naast God.

Is me trouwens niet goed bevallen, wat kan die snurken zeg en vloeken, je wilt het niet weten. Die lapt ook behoorlijk de eigen regels aan de denkbeeldige laars.

Fijn dat je bestaat, trouwens.
Aart is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon