Zelfkennisforum  

Ga terug   Zelfkennisforum > Algemene forumaangelegenheden > Stel je even voor

Stel je even voor In dit forum kun je je voorstellen.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 april 2013, 09:56   #11
Freerider
Time Out token

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Ik blijf me dat afvragen... waarom er verzocht wordt om uitschrijving in zo?n geval. Je kan ook gewoon niet meer terugkomen, niet meer schrijven. Maar heel vaak wordt er om uitschrijving verzocht.

Waarom?
(geen kritiek overigens maar gewoon een vraag)
Das zeker een goede vraag. Ga ik over nadenken.
Freerider is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2013, 09:58   #12
Aart
Drommedaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niets Bekijk bericht
Excuus. Het had natuurlijk: "Beste forumgenoten en Hans" moeten zijn.
Maar ik wilde je niet kwetsen. Nu je er echter zelf over begint?.
Daar ga je al weer, bijna Niets.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2013, 10:01   #13
Aart
Drommedaris

Standaard

Citaat:
En ik zit ergens tussen ego---------->Liefde.
Niets, hou toch op.

Ergens tussen ego en Liefde.

Ik betwijfel ten sterkste of je weet wat beiden zijn.

Waar zit je mee Niets?

Kom op met die diepte.
Oud 15 april 2013, 10:02   #14
Aart
Drommedaris

Standaard

Dan ga ik eerst effe pissen.

Tot zo.
Oud 15 april 2013, 10:07   #15
Aart
Drommedaris

Standaard

Daar ben ik weer, ik heb even geplast in de wasbak (kan ik blijven staan en gelijk handen wassen en het verspilt wat minder water) en het beddengoed uit de wasmachine in de droger gestopt.

Kom maar op met die diepte Niets.

Ik heb tot 12.30 uur.
Oud 15 april 2013, 12:22   #16
Freerider
Time Out token

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Ik blijf me dat afvragen... waarom er verzocht wordt om uitschrijving in zo?n geval. Je kan ook gewoon niet meer terugkomen, niet meer schrijven. Maar heel vaak wordt er om uitschrijving verzocht.

Waarom?
(geen kritiek overigens maar gewoon een vraag)
Ik heb er inmiddels over nagedacht, Maria. Het zit hem in het "fysiek maken". Mijn ervaring is dat het prettig is om zaken fysiek te maken. Door mijn aanmelding ben ik verbonden met dit forum, met de uitschrijving verbreek ik dat. Het is onderscheid maken tussen onverschilligheid en betrokkenheid.

Er zijn diverse fora waar ik nooit meer kom en nooit ben uitgeschreven. Wachtwoord inmiddels vergeten en zo, je kent het wel. Daar was geen betrokkenheid kennelijk.

Bedankt voor je vragen, dat geeft me wat bewustwording.
Oud 15 april 2013, 20:42   #17
Rennie
Singularis

Standaard

Citaat:
Ik heb er inmiddels over nagedacht, Maria. Het zit hem in het "fysiek maken". Mijn ervaring is dat het prettig is om zaken fysiek te maken. Door mijn aanmelding ben ik verbonden met dit forum, met de uitschrijving verbreek ik dat. Het is onderscheid maken tussen onverschilligheid en betrokkenheid.

Er zijn diverse fora waar ik nooit meer kom en nooit ben uitgeschreven. Wachtwoord inmiddels vergeten en zo, je kent het wel. Daar was geen betrokkenheid kennelijk.

Bedankt voor je vragen, dat geeft me wat bewustwording.
Mooi, dat is wat ook ik voelde 'betrokkenheid' totdat het betrokken zijn veranderde vanwege al die hypothetische verhandelingen.
Iedereen heeft, afgezien van z'n verhaal, een mooie eigenheid, hoe meer verhaal hoe minder eigenheid er te bespeuren valt hoe minder betrokken ik me voel.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2013, 22:37   #18
Maria
Donataris

Maria's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Thanks.
Maria is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2013, 22:38   #19
Freerider
Time Out token

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Mooi, dat is wat ook ik voelde 'betrokkenheid' totdat het betrokken zijn veranderde vanwege al die hypothetische verhandelingen.
Iedereen heeft, afgezien van z'n verhaal, een mooie eigenheid, hoe meer verhaal hoe minder eigenheid er te bespeuren valt hoe minder betrokken ik me voel.
Ik ben graag betrokken. (lees verbonden) Een forum is niets meer dan een verzameling mensen die verbonden zijn. Ik wil hier zoeken naar wat mij met "de anderen" verbindt. Ik wil niet zoeken naar wat mij van de anderen scheidt.

Een polemiek is in mijn ogen niets meer dan een methode om die verbondenheid af te zwakken. Als je een stelling ergens doet kan je dat met anekdotes ondersteunen, maar de aandacht dient gericht te blijven op de stelling, niet op de anekdote. En een polemiek op een anekdote los laten is onzinnig.

Mijn inziens is dat een probleem op dit forum.
Oud 15 april 2013, 23:51   #20
Hans
Voormalig lid

Standaard

Citaat:
Ik ben graag betrokken. (lees verbonden) Een forum is niets meer dan een verzameling mensen die verbonden zijn. Ik wil hier zoeken naar wat mij met "de anderen" verbindt. Ik wil niet zoeken naar wat mij van de anderen scheidt.

Een polemiek is in mijn ogen niets meer dan een methode om die verbondenheid af te zwakken. Als je een stelling ergens doet kan je dat met anekdotes ondersteunen, maar de aandacht dient gericht te blijven op de stelling, niet op de anekdote. En een polemiek op een anekdote los laten is onzinnig.

Mijn inziens is dat een probleem op dit forum.
Wacht even hoor,...als je een stelling wil ondersteunen met anekdotes die volgens anderen niet "kloppen" mag je niet op de anekdotes ingaan?

En dat een forum niets meer is dan een verzameling mensen die verbonden zijn, snap ik helemaal niks van,...de wens ervan wel.

Je lijkt wel een "veilig" en gezellig praatclubje te willen.
Hans is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon