Zelfkennisforum  

Ga terug   Zelfkennisforum > Zelfonderzoek > Vriendschap

Vriendschap Tekenen van vriendschap.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 mei 2013, 16:02   #11
Rob
Titularis

Rob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik heb het ook niet echt goed gevolg, het draadje waarin hij met iemand in gevecht ging, of wat echt de aanleiding is geweest.
Is wel toch vreemd dan, dat als hij niet 1 persoon wilt ''straffen'' vervolgens de hele forum sluit. Dat heeft hij nu al een paar keer gedaan, ieder keer als hij zichzelf tegenkomt, dreigt hij met sluiten.
Kinderachtig, maar goed.. hij is ook maar een mens..
Het is, voor zover ik dat kan in schatten, Renoir kennende, niet 1 situatie of 1 iemand die hem tot dit besluit heeft gebracht. Niets trekt het naar zich toe, maar dat is dan weer zijn dingetje. Renoir heeft vaker te kennen gegeven dat het forum te weinig voldoet aan de doelstelling die hij er mee heeft. Dan komt er een moment dat het klaar is, blijkbaar. Dat je het persoonlijk (Renoir) wil maken is weer jouw ding. Het is tekenend voor je onbegrip.
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2013, 16:02   #12
Nadje
Staffunctionaris

Nadje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Dat ben ik niet met je eens. Renoir heeft dit forum gestart met een bepaald bedoeling voor ogen. Daar is hij helder in en dat is prima. De gang van zaken voldoet niet aan de doelstelling en dan is 1 van de opties om met het forum te stoppen. Ik zou een andere oplossing gekozen hebben. Namelijk om iedereen die zich niet wil conformeren aan de doelstelling als deelnemer te weigeren.

Als er iets is wat Renoir genekt zou kunnen hebben, dan is het zijn weigering om mensen van het forum te bannen. Dat is hem zelf een keer, volkomen onterecht, overkomen dus hij weet wat de consequenties kunnen zijn. Dat houdt hem tegen (om iemand te bannen). Dat is nobel, maar het betekent ook het einde van het forum, omdat mensen niet de bereidheid en de beleefdheid hebben om zelf te vertrekken. Ik zou daar veel rigoureuzer in zijn, in zijn situatie.
Wat een flauwekul allemaal weer. En wie beantwoord er dan wel aan de doelstelling en wie niet? En aan wie is dat dan ter beoordeling? Aan Renoir? Dat is toch nu ook zo? Ik vind persoonlijk dat je een beetje uit je nek lult schat.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2013, 16:06   #13
Mihaela
Singularis

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Wat een flauwekul allemaal weer. En wie beantwoord er dan wel aan de doelstelling en wie niet? En aan wie is dat dan ter beoordeling? Aan Renoir? Dat is toch nu ook zo? Ik vind persoonlijk dat je een beetje uit je nek lult schat.
Oh Nadje, ik vind je nu geil.. haha.. oeps..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2013, 16:07   #14
Mihaela
Singularis

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Het is, voor zover ik dat kan in schatten, Renoir kennende, niet 1 situatie of 1 iemand die hem tot dit besluit heeft gebracht. Niets trekt het naar zich toe, maar dat is dan weer zijn dingetje. Renoir heeft vaker te kennen gegeven dat het forum te weinig voldoet aan de doelstelling die hij er mee heeft. Dan komt er een moment dat het klaar is, blijkbaar. Dat je het persoonlijk (Renoir) wil maken is weer jouw ding. Het is tekenend voor je onbegrip.
Is het tekenend voor mijn onbegrip omdat ik met jou niet eens ben?
Oud 17 mei 2013, 16:08   #15
Freerider
Time Out token

Standaard

Citaat:
Nou nou nou...
Freerider is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2013, 16:10   #16
Aart
Drommedaris

Standaard

Citaat:
Prachtig forum Renoir, jij hebt zoals ieder ander veel van jezelf laten zien hier.
Je hebt vaak egocentrisch gedrag laten zien, en veel wijsheid en helderheid.
Ik heb van je prachtige teksten genoten.

Je bent gewoon een mens!
Die wijsheid en helderheid herken ik wel maar voor dat egocentrisch gedrag steek ik mijn hand niet in het vuur.

Maar ja, ik heb geen ego en kan dus geen ego zien.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2013, 16:11   #17
Freerider
Time Out token

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Die wijsheid en helderheid herken ik wel maar voor dat egocentrisch gedrag steek ik mijn hand niet in het vuur.

Oh?je loopt met een zonnebril op?
Freerider is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2013, 16:11   #18
Mihaela
Singularis

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht

blablabla
Oud 17 mei 2013, 16:11   #19
Rob
Titularis

Rob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is in de eerste plaats ter beoordeling van de deelnemer zelf. Als je wilt dammen moet je niet op een forum dat over schaken gaat zijn. En verder is het aan Renoir. Maar hij is terughoudend in het trekken van de consequenties. Dat is nobel, zoals ik als schreef, maar niet nuttig als je wilt dat het forum aan een bepaalde doelstelling voldoet.
Oud 17 mei 2013, 16:12   #20
Rob
Titularis

Rob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is het tekenend voor mijn onbegrip omdat ik met jou niet eens ben?
Nee, dat je het op Renoir zijn bordje legt.
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon