![]() |
|
Stel je even voor In dit forum kun je je voorstellen. |
![]() |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
![]() |
#1 | ||
Singularis
|
![]() Citaat:
Ik zou hier eerst maar eens wat gaan lezen alvorens weer met oude en al lang weerlegde kreten, idee?n en argumenten op de proppen te komen. Ik ga het in iedere geval niet steeds weer voor ieder nieuw lid uitleggen. Citaat:
Waar sta jij in dit verhaal (of welk verhaal dan ook) en definieer vervolgens eerst maar eens even waar je naar op zoek bent. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Vicaris
![]() Geregistreerd: 26 oktober 2014
|
![]() Citaat:
Tjonge zeg, een heetgebakerd mannetje. En jij weet het natuurlijk allemaal veel beter, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bibliothecaris
![]() Geregistreerd: 7 juli 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Singularis
|
![]()
Je hebt je nog niet eens voorgesteld of je mengt je niet bepaald bescheiden met je eerste post al wijsneuzerig in een discussie wat voor een indruk wekt dat? Ik heb op allerhande fora gezeten en jij doet me onmiddellijk terug in de tijd verplaatsen naar het Jan Kersschot forum waar de betweterige gerealiseerden in niet aflatende competitie over elkaar heen tuimelden in hun pogen zich nog gerealiseerder dan de ander voor te doen. Zo'n forum als het Jan Kersschot forum is het hier niet, aan wijsheden debiteren om te imponeren doen we hier niet, droogzwemmers zijn er al genoeg. Hier is het de bedoeling aan gedegen zelfonderzoek en waarheidvinding te doen en je aannames in twijfel te trekken. Dus als dit je manier is om te werk te gaan dan zoek je maar een ander forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | Zoek in deze discussie |
Weergave | |
|
|