![]() |
|
Wat is zelfkennis Wil ik weten wat ik ben, het Zelf kennen, of weten 'wie' ik ben zicht krijgen op wat ik denkt te zijn. |
![]() |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
![]() |
#131 | |
Singularis
![]() Geregistreerd: 9 juli 2011
|
![]() Citaat:
Wat parels betreft, Rob had ergens een paar gestrooid... of was het hagelslag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Donataris
![]() Geregistreerd: 29 maart 2010
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#133 | ||
Inventaris
![]() Geregistreerd: 6 oktober 2016
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ja, die zijn er... voor wie ze kan zien. De meeste zwijnen zoals Mihaela zien ze echter niet.
![]() |
![]() |
#134 |
Singularis
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Inventaris
|
![]()
77 jaar.
Citaat:
aha, voer voor mij boa!
![]() |
![]() |
#136 | |||
Inventaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Logisch, want ego wil niet ontmaskerd worden en verzint maar steeds afleidingsmanoeuvres.
![]() |
![]() |
#137 |
Singularis
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Inventaris
|
![]()
Heb het zelf net nog is helemaal beluisterd. Sterk hoor. Duurt maar 4:09 minuten.
Komt natuurlijk niet binnen bij het gros van al de invoelers van andersmans pijn, maar die zijn er dan ook niet aan toe eigen gedachten op waarheid te onderzoeken... Ik heb een aantal die-hard 'invoelers' in mijn omgeving. Ze voelen ieder mens zijn (onbewuste) pijn en hebben al jaren de mond vol van liefde en gevoelens uit het hart. Toevallig heeft ??n van hen net een openhartoperatie moeten ondergaan... Iets in mij verbeeld zich dat al hun getater over liefde, onvoorwaardelijke liefde en gevoelens vanuit het hart bedenksels waren en de 'natuur' hun hart even letterlijk open moest leggen om dat duidelijk te maken... Is maar even fantaseren hoor.
![]() |
#139 | |
Singularis
|
![]() Citaat:
Let op jouw eigen hart. Je zemelt ook maar aan ??n stuk door over een ander.. Fijne dag Katertje.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Inventaris
|
![]()
'Wij' allemaal!
Citaat:
Je verbeelden dat je de pijn dat de ander aangedaan is, voelt en daar zo overtuigd van zijn dat je je gedachten erover maar blijft voeden. Dat vraagt ernstig gedegen zelfonderzoek en geen misplaatste nijd. Ik heb een heel sterk hart, lage bloeddruk, langs mijn moeders kant zijn er meerdere over de 100 jaar. Schijnt dat dit lot mij ook wacht (shit, nog zo lang in de verbeelding doorbrengen). Ik zemel tenminste niet dat ik de pijn dat de ander aangedaan is, voel. Dat is een ernstige vorm van illusie. Maar je bent daarvoor op het goede forum, al lang. Nu nog je verzet tegen gedegen zelfonderzoek opgeven. Miauw! (Zei de kater tegen het zwijn).
![]() |
![]() |
Discussietools | Zoek in deze discussie |
Weergave | |
|
|