Zelfkennisforum  

Ga terug   Zelfkennisforum > Zelfonderzoek > Vriendschap

Vriendschap Tekenen van vriendschap.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 juni 2010, 16:58   #21
Rennie
Singularis

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nada Bekijk bericht
Het was voor jouw oren bedoeld lieverd. Maar pass the message vooral zou ik zeggen.
Het was niet mijn uitspraak schat.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 17:03   #22
Nada
Kasuaris

Nada's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik verlies alleen maar, dus dat is dan ok.
Niks ok. You're a lousy looser. Sometimes you win, sometimes you lose, it's all in the game. The winner takes it all. A bah!!!
Zo lang jij maar weet hoe het zit. Dat er uiteindelijk altijd maar ??n de winnaar kan zijn. De rest weet nog niet (altijd) dat jij en alleen jij dat bent. Maar dat komt vanzelf een keer. Of niet. Relax. In de hitte van de strijd niet vergeten dat het om het spel gaat. Niet om de knikkers. Dat wil je nogal eens vergeten.
Nada is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 22:41   #23
Ananta
Vicaris

Ananta's schermafbeelding

Red face

hmmm, ben ik op zoek?? ben ik dan toch w??r iets aan 't zoeken....aaaarrrrgghh ja
en nee
nog een datingsite die je me kan aanbevelen Nada, uit het enorme aanbod?
Waar ik in ieder geval niet naar op zoek ben, is een single vent die nog wonden gelikt wil hebben. Ik zei dus een leukevent.....
maar ik ben een beetje ambivalent merk ik..
Ananta
Ananta is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 23:54   #24
Rennie
Singularis

Standaard

Citaat:
Niks ok. You're a lousy looser. Sometimes you win, sometimes you lose, it's all in the game. The winner takes it all. A bah!!!
Zo lang jij maar weet hoe het zit. Dat er uiteindelijk altijd maar ??n de winnaar kan zijn. De rest weet nog niet (altijd) dat jij en alleen jij dat bent. Maar dat komt vanzelf een keer. Of niet. Relax. In de hitte van de strijd niet vergeten dat het om het spel gaat. Niet om de knikkers. Dat wil je nogal eens vergeten.
Hitte van de strijd.. huh ik gaf me al gewonnen.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2010, 17:39   #25
Nada
Kasuaris

Nada's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ananta Bekijk bericht

hmmm, ben ik op zoek?? ben ik dan toch w??r iets aan 't zoeken....aaaarrrrgghh ja
en nee
nog een datingsite die je me kan aanbevelen Nada, uit het enorme aanbod?
Waar ik in ieder geval niet naar op zoek ben, is een single vent die nog wonden gelikt wil hebben. Ik zei dus een leukevent.....
maar ik ben een beetje ambivalent merk ik..
Ananta
Ik kan je de naam geven van de datingsite waar ik Rob heb ontmoet, maar dat biedt uiteraard geen enkele garantie op succes. Dus begin ik daar maar niet aan.

Wat is er mis met een vent die zijn wonden gelikt wil hebben? Willen we dat allemaal niet, op zijn tijd? We zijn toch allemaal gewond, in meerdere of mindere mate?

Zo lang je nog een bepaalde groep uitsluit zul je niet vinden wat je zoekt. Alleen in totale openheid (en kwetsbaarheid) zal je alles toekomen wat je wenst. Zo werkt het principe nu eenmaal. Dat hoef ik jou toch niet uit te leggen?

En ach....wie wil er geen gelikte indruk achter laten? Niks mis mee hoor.
Oud 22 juni 2010, 17:42   #26
Nada
Kasuaris

Nada's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Hitte van de strijd.. huh ik gaf me al gewonnen.
Heerlijk....mannen die zich gewonnen geven.......ik kan er maar geen genoeg van krijgen.
Oud 22 juni 2010, 21:53   #27
Ananta
Vicaris

Standaard

Citaat:

Wat is er mis met een vent die zijn wonden gelikt wil hebben? Willen we dat allemaal niet, op zijn tijd? We zijn toch allemaal gewond, in meerdere of mindere mate?
Ja, dat is wel mooi gezegd zo. Ik refereerde ook een beetje aan de twee singles die Renoir voorstelde. Ik zie dat dan zo zitten op de bank, voetbal kijkend en mij de naam van hun ex toeroepend om nog een biertje.......Niet dat er iets mis is met mannen die voetbal kijken en bier drinken hoor,(nee, ?cht niet) Maar meer dat ik mezelf niet zie gaan voor een man die nog niet over zijn ex heen is. Vind dat meestal nogal een ongezonde start van een relatie, uitzonderingen daargelaten.
Citaat:
Zo lang je nog een bepaalde groep uitsluit zul je niet vinden wat je zoekt. Alleen in totale openheid (en kwetsbaarheid) zal je alles toekomen wat je wenst. Zo werkt het principe nu eenmaal. Dat hoef ik jou toch niet uit te leggen?
Ik weet ook niet of ik 'een groep' uitsluit, het is eerder zo dat ik bij mezelf veel aarzeling voel bij het idee aan een relatie. Uitgaan doe ik niet meer zo vaak, en het lijkt, naarmate ik wat ouder wordt, veel moeilijker om aan de man te komen. Als ik dat al zou willen...Het is allemaal ook niet meer zo onbezorgd, ik heb ook een zoontje. En last but not least, ik durf niet meer zo....
Ananta
Oud 22 juni 2010, 22:48   #28
Nada
Kasuaris

Nada's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, dat is wel mooi gezegd zo. Ik refereerde ook een beetje aan de twee singles die Renoir voorstelde. Ik zie dat dan zo zitten op de bank, voetbal kijkend en mij de naam van hun ex toeroepend om nog een biertje.......Niet dat er iets mis is met mannen die voetbal kijken en bier drinken hoor,(nee, ?cht niet) Maar meer dat ik mezelf niet zie gaan voor een man die nog niet over zijn ex heen is. Vind dat meestal nogal een ongezonde start van een relatie, uitzonderingen daargelaten.
Mensen zijn wie ze zijn door hun (levens)ervaring. Dat vormt ze (mede) en daardoor blijft de ex in kwestie, onmiskenbaar een deel van zijn leven uitmaken. Waarom zou je het willen uitvlakken of ontkennen? We zijn altijd met elkaar in relatie. Of we het nou leuk vinden of niet.

Citaat:
JIk weet ook niet of ik 'een groep' uitsluit, het is eerder zo dat ik bij mezelf veel aarzeling voel bij het idee aan een relatie. Uitgaan doe ik niet meer zo vaak, en het lijkt, naarmate ik wat ouder wordt, veel moeilijker om aan de man te komen. Als ik dat al zou willen...Het is allemaal ook niet meer zo onbezorgd, ik heb ook een zoontje. En last but not least, ik durf niet meer zo....
Ananta
Wat een mens niet zoal placht te bedenken teneinde zich te verexcuseren voor de behoefte een relatie aan te gaan met een ander. En dat terwijl wij ons zelf niet los kunnen zien van die ander. Je durft niet meer zo, zeg je. Waar ben je bang voor?
Oud 23 juni 2010, 23:01   #29
Ananta
Vicaris

Standaard

Citaat:
Mensen zijn wie ze zijn door hun (levens)ervaring. Dat vormt ze (mede) en daardoor blijft de ex in kwestie, onmiskenbaar een deel van zijn leven uitmaken. Waarom zou je het willen uitvlakken of ontkennen? We zijn altijd met elkaar in relatie. Of we het nou leuk vinden of niet.

Wat een mens niet zoal placht te bedenken teneinde zich te verexcuseren voor de behoefte een relatie aan te gaan met een ander. En dat terwijl wij ons zelf niet los kunnen zien van die ander. Je durft niet meer zo, zeg je. Waar ben je bang voor?
Begrijp me niet verkeerd, tuurlijk maken exen deel uit van ieders leven, ook het mijne en met een aantal heb ik nog een goeie vriendschap. Allemaal prima! gezellig, leuk. Maar dat is iets heel anders dan iemand die het verdriet om zijn/haar ex (nog) niet te boven gekomen is en nog bezig is met verwerken, toch?M.a.w. iemand die nog emotioneel reageert op die ander/ex...

Ik weet niet precies waar ik bang voor ben; leeuwen en beren? Ik ben misschien ook wel heel kieskeurig geworden.. ?f, ik weet steeds beter wat ik wel en wat ik niet (meer) wil. Maar het speelt zich nu alleen in mijn hoofd af dus ik kan er ook niet zoveel mee. Misschien kom ik morgen wel een leuke vent tegen en dan heb ik me hier een beetje druk zitten maken om niks!!
Ananta
Oud 24 juni 2010, 18:05   #30
Danique
Mandataris

Standaard

Grin.. druk maken om niks.. achteraf bezien... komt me bekend voor.
Danique is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon