Zelfkennisforum  

Ga terug   Zelfkennisforum > Niet-forum-gerelateerde onderwerpen > Lang leve de lol

Lang leve de lol Tijdelijk forum voor degenen die niet aan zelfonderzoek wensen te doen. Dit onderdeel kan worden verwijderd.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 juni 2012, 19:21   #1
Esradha
Mandataris

Esradha's schermafbeelding

Standaard Stemming goed doel

‎Stichting Bredase Aangepaste Sporten strijd mee om het Goede Doel 2012 te worden van Breda Live. Hiermee kunnen zij een leuk project realiseren om mensen met een beperking een sportieve uitstap bieden, waarmee ze mensen in beweging brengen en dichter bij de maatschappij.

De top 3 van doelen die de meeste stemmen heeft, gaat door naar de volgende ronde. Willen jullie meehelpen door te stemmen? De stemming is via Facebook. Je kan tevens helpen door dit bericht te kopi?ren op je prikbord.

http://dancetour.livewall.nl/doelen/item/10/
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2012, 10:00   #2
glans
Voormalig lid

glans's schermafbeelding

Standaard

mooie initiatieven
(kan er ook anoniem gestemd worden?)
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2012, 10:52   #3
Esradha
Mandataris

Standaard

Alleen je eigen vrienden op Facebook zien dat je gestemd hebt. Volgens mij kun je de berichten daarover op je prikbord wel weer verwijderen. Mensen die jou niet in hun vriendenlijst hebben staan op Facebook, zien bij de stemming ook niet dat jij gestemd hebt.
Oud 2 juni 2012, 11:02   #4
glans
Voormalig lid

glans's schermafbeelding

Standaard

Hoi Esradha,

Helemaal duidelijk is het me nog niet.
Eigenlijk doe ik nooit iets met facebook en zag opeens mijn naam (als stemmer) op de site staan.
Als ik op facebook de prikbord-melding verwijder...is ook de stem verdwenen...dacht ik.
(Nou ja...en toen ik vanmorgen dus wel even vanwege het stemmen op facebook was zag gelijk allemaal mensen die mij 'zoeken'..dan word ik heel heel heel onrustig...ook als ik zomaar opeens ergens mijn naam zie staan...)

'k Zal later nog eens kijken ;)
Oud 2 juni 2012, 11:16   #5
Esradha
Mandataris

Standaard

Ik weet dat ik alleen de namen zie van mijn vrienden die gestemd heb. De namen van de overige mensen, die gestemd hebben, kan ik niet zien. En ja, je eigen naam zie je zelf wel staan. Maar verder bij mijn weten dus enkel je vrienden.

Heb je je wel eens verdiept in de privacy-instellingen van Facebook? Je kan het instellen op enkel vrienden, vrienden van vrienden of openbaar. Dan is het verstandig dat op enkel vrienden te zetten. Daarnaast kan je per bericht wat je plaatst, aangeven waar het geplaatst is en voor wie het zichtbaar moet zijn. Je kan specifiek 1 persoon bv uitsluiten van jouw bericht of je bericht voor 1 of enkele personen maar zichtbaar maken. Of enkel voor jezelf.

Succes ermee.

En bedankt voor je stem! Je stem blijft, zolang je aangeklikt hebt, vind ik leuk. Je prikbordbericht verwijderen, is enkel de melding dat je het leuk vindt, verwijderen.
Oud 2 juni 2012, 11:53   #6
Rennie
Singularis

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Alleen je eigen vrienden op Facebook zien dat je gestemd hebt. Volgens mij kun je de berichten daarover op je prikbord wel weer verwijderen. Mensen die jou niet in hun vriendenlijst hebben staan op Facebook, zien bij de stemming ook niet dat jij gestemd hebt.
Ik wil dit, op jouw verzoek, wel ondersteunen, maar ik heb (of ben niet bij) facebook. Ik zou daar trouwens ook geen vrienden hebben, ik zou daar een trieste, eenzame, verloren man zijn.
Ik ga mij dat niet aandoen, geen facebook voor mij en dus geen 'stem' voor jou.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2012, 11:55   #7
Esradha
Mandataris

Standaard

Ik vind het ook spijtig dat de stemming enkel via Facebook verloopt, maar kan dat helaas niet verhelpen.
Oud 2 juni 2012, 12:04   #8
glans
Voormalig lid

glans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Ik weet dat ik alleen de namen zie van mijn vrienden die gestemd heb. De namen van de overige mensen, die gestemd hebben, kan ik niet zien. En ja, je eigen naam zie je zelf wel staan. Maar verder bij mijn weten dus enkel je vrienden.
nu snap ik het :)

Citaat:
Heb je je wel eens verdiept in de privacy-instellingen van Facebook? Je kan het instellen op enkel vrienden, vrienden van vrienden of openbaar. Dan is het verstandig dat op enkel vrienden te zetten. Daarnaast kan je per bericht wat je plaatst, aangeven waar het geplaatst is en voor wie het zichtbaar moet zijn. Je kan specifiek 1 persoon bv uitsluiten van jouw bericht of je bericht voor 1 of enkele personen maar zichtbaar maken. Of enkel voor jezelf.

Succes ermee.
eigenlijk heb ik me nog nooit verdiept in facebook, lang geleden heb ik me daar een keer aangemeld en vanmorgen kwam ik er via het stemmen.
ik heb inderdaad geen idee hoe het precies werkt...
dankjewel voor de tip over de privacy-instellingen.
ik zal eens een keer rustig gaan kijken of het misschien iets voor me is.

Citaat:
En bedankt voor je stem! Je stem blijft, zolang je aangeklikt hebt, vind ik leuk. Je prikbordbericht verwijderen, is enkel de melding dat je het leuk vindt, verwijderen.
You're welcome
Oud 2 juni 2012, 12:53   #9
Rob
Titularis

Rob's schermafbeelding

Standaard

Ik ben geen lid van FB (!), dus ik kan je helaas ook niet helpen.
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2012, 16:30   #10
Mihaela
Singularis

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Ik ben geen lid van FB (!), dus ik kan je helaas ook niet helpen.
Je kan altijd lid van worden als je wilt helpen.
Ik zou beter uitgedrukt vinden als je zou zeggen: '' Ik wil je (helaas(?) niet helpen, ik ben geen lid van FB(!), en ik ga ook geen moeite voor doen, want ..."
Of iets in die trend..

Fijne stichting zo te lezen Esradha, ik heb op de reactie geklikt: ''Vind ik leuk'' met de duim (niet de middelvinger uiteraard) omhoog.
Ik wil nog niet op mijn facebook zetten als link, want ik ga liever eerst nog meer over lezen.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon