Zelfkennisforum  

Ga terug   Zelfkennisforum > Niet-forum-gerelateerde onderwerpen > Lang leve de lol

Lang leve de lol Tijdelijk forum voor degenen die niet aan zelfonderzoek wensen te doen. Dit onderdeel kan worden verwijderd.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 januari 2012, 12:53   #31
Rennie
Singularis

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Het zeker fijn om te zien, dat je je kinderen op deze manier zoals jij beschrijft met een gerust hart de wereld in te laten trekken. Ik deel je beleving hierin, vooral ook dat zij het toch zullen gaan redden ondanks hun gevoeligheid in een wereld die zo onbewust is en onnodig mensen kwetst. Waarvan ik dan weer vind dat mijn kinderen dat toch echt niet verdiend hebben met hun Liefde en aandacht die ze voor iedereen in hun lijf en leven hebben. En zo denk ik niet alleen maar over mijn kinderen, maar daar heb ik het nu wel even over.
Einde verhaal
Het is niet zo eenzijdig dat ik het als fijn kan benoemen, het heeft even zo vele aspecten van niet fijn.

Een van die prachtige kinderen is in een uitgaansgelegenheid in Australi? door onverlaten (bewustelozen) uitverkozen om in elkaar te slaan.

Uitverkozen omdat de toedracht uitwijst dat hij er geen aanleiding toe gaf, eigenlijk helemaal niets met welk voorval dan ook uitstaande had.
De ordedienst heeft hem en het stel onverlaten buiten de deur gezet waarmee ze de gelegenheid hadden om hem helemaal volledig verrot te schoppen. Hij is na een dag coma met ernstige verwondingen twee weken in het ziekenhuis opgenomen geweest.

Die jongen heeft nog nooit een vlieg kwaad gedaan en heeft pas na zijn stagejaar en weer terug in Nederland verteld wat hem daar is overkomen. Hij wilde zijn ouders niet ongerust maken.

Het viel me namelijk op een zeker ogenblik op dat hij wel heel erg schichtig reageerde als ik hem van achter naderde.

Als ik daar, zoals nu, weer eens aan denk doet de wereld mij ontzettend pijn.

Einde verhaal
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2012, 12:57   #32
Maria
Donataris

Maria's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Herkenbaar. Zoiets dergelijks met mijn broer meegemaakt.
Maria is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2012, 14:15   #33
Von
Actuaris

Von's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mij ook.
Von is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2012, 14:18   #34
Ulla
Titularis

Ulla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is niet zo eenzijdig dat ik het als fijn kan benoemen, het heeft even zo vele aspecten van niet fijn.

Een van die prachtige kinderen is in een uitgaansgelegenheid in Australi? door onverlaten (bewustelozen) uitverkozen om in elkaar te slaan.

Uitverkozen omdat de toedracht uitwijst dat hij er geen aanleiding toe gaf, eigenlijk helemaal niets met welk voorval dan ook uitstaande had.
De ordedienst heeft hem en het stel onverlaten buiten de deur gezet waarmee ze de gelegenheid hadden om hem helemaal volledig verrot te schoppen. Hij is na een dag coma met ernstige verwondingen twee weken in het ziekenhuis opgenomen geweest.

Die jongen heeft nog nooit een vlieg kwaad gedaan en heeft pas na zijn stagejaar en weer terug in Nederland verteld wat hem daar is overkomen. Hij wilde zijn ouders niet ongerust maken.

Het viel me namelijk op een zeker ogenblik op dat hij wel heel erg schichtig reageerde als ik hem van achter naderde.

Einde verhaal
Ja, ik weet hoeveel pijn het doet, zulke zorgen om kinderen te hebben.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon