Waarheidvinding

Waarheidvinding (https://waarheidvinding.nl/indexvb.php)
-   Forum; regels, vragen, idee (https://waarheidvinding.nl/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Forum uit de lucht. (https://waarheidvinding.nl/showthread.php?t=267)

Naadje 24 August 2011 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aad (Bericht 8850)

Nou weet ik weer waar dat zwarte plastic draagtasje voor dient.

Ja, om je kale klets mee te camoufleren. Rennie kon er ook wel één gebruiken, maar ja, die heeft er helaas geen hoge pet van op.

Rennie 1 September 2011 00:03

Over een uur is het forum uit de lucht om Rob en Nada een eindje op weg te helpen. Maar naar verwachting kun je rond 04.00 weer inloggen en moeten Rob en Nada verder op karakter.

Ik wens jullie beiden veel vreugdevolle momenten zonder forumactiviteiten al zal ik jullie zo nu en dan, alswel hier en daar wel degelijk missen.

KiSs

Rob 1 September 2011 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renoir (Bericht 9548)
Over een uur is het forum uit de lucht om Rob en Nada een eindje op weg te helpen. Maar naar verwachting kun je rond 04.00 weer inloggen en moeten Rob en Nada verder op karakter.

Ik wens jullie beiden veel vreugdevolle momenten zonder forumactiviteiten al zal ik jullie zo nu en dan, alswel hier en daar wel degelijk missen.

KiSs

Bedankt!

FrIeNdS

Ulla 1 September 2011 00:40

Rob en Nada, mis jullie nu al. KiSsKiSsByEByE

Mihaela 1 September 2011 00:45

zo, dit even bij het Experiment verhuizen.

Danique 1 September 2011 00:46

HeArTs((hart))

ByE KiSs

Renoir 6 January 2012 17:49

Van de provider heb ik de mededeling ontvangen dat de server voor onderhoud uit de lucht is in de nacht van woensdag op donderdag 12 januari 2012 tussen 00.00 en 07.00 uur.

Het is een software verandering en ik blijk met de eigen software aan die nieuwe te moeten voldoen. Verouderde software gaat niet werken, dus het is effe spannend of het schip niet aan de grond loopt.

Namens de kapitein i(n) c(oma),
1e wachtcommandant

Johannes Hendrik Gargamel.

glans 8 January 2012 12:20

Oepsie, dit klinkt een beetje alsof we een rampkoers varen.
Als de kapitein dan ook nog in coma ligt?dan wordt het inderdaad spannend.
Deze matroos heeft geen verstand software-zaken, anders zou ze haar diensten op dit gebied aanbieden.
Ze hoopt dan ook dat er iemand is die kan kijken of het schip bij te sturen is voordat we vastlopen of anderszins naar de haaien gaan.

Een hartelijke groet,
namens een matroos i(n) o(pleiding), ook wel lichtmatroos genoemd.

Renoir 8 January 2012 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glans (Bericht 19122)
Oepsie, dit klinkt een beetje alsof we een rampkoers varen.
Als de kapitein dan ook nog in coma ligt?dan wordt het inderdaad spannend.
Deze matroos heeft geen verstand software-zaken, anders zou ze haar diensten op dit gebied aanbieden.
Ze hoopt dan ook dat er iemand is die kan kijken of het schip bij te sturen is voordat we vastlopen of anderszins naar de haaien gaan.

Een hartelijke groet,
namens een matroos i(n) o(pleiding), ook wel lichtmatroos genoemd.

Ik zoek wel hulp voor aanpassing als het echt nodig is Glans ik heb er alle vertrouwen in omdat het moderne software is.

Het is alleen medegedeeld voor het geval dat mocht het forum uit de lucht zijn dat je weet dat er een software update gaande is.

glans 9 January 2012 00:20

ok

Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:24.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.