![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
De broek
Nadat een pas getrouwd bruidspaar de bruidssuite van het hotel heeft betreden, doet de bruidegom zijn broek uit en geeft het aan zijn kersverse bruidje met de woorden 'Trek deze broek van mij eens aan'. Met een ietwat verbaasd gezicht doet ze wat hij zegt en merkt even later op: 'Zie je nou wel, die broek past mij toch niet!!!' De bruidegom ziet dat tafereel geamuseerd aan en zegt dan heel doordringend: 'Heel goed, onthoud dus dat IK de broek draag en niet jij.' Even later geeft het bruidje haar slipje aan haar bruidegom en zegt: 'Dan wil ik nu graag, dat jij ook even mijn slipje past'. Hij gaat argeloos op haar verzoek in. Het komt echter niet verder dan zijn rechter bovenbeen en moet dan wel opmerken: 'Ik kom helemaal niet in je slipje.' 'Juist.', zegt het bruidje , 'en als jouw houding niet verandert, Dan blijft dat ook zo!' |
De CIA organiseert een vergelijkend examen voor moordenaar. Een paar honderd kandidaten leggen een aantal proeven af, waarna er drie finalisten overblijven: twee mannen en een vrouw.
De eerste man wordt bij de jury geroepen. "Mijnheer, zegt de voorzitter, U moet nu een allerlaatste proef afleggen om aan te tonen dat U in alle omstandigheden welk bevel ook zult uitvoeren..." "OK" "Hier is een geladen pistool. Uw vrouw zit in het lokaal hiernaast op een stoel. Ga binnen en schiet haar neer!" De man, heel verontwaardigd: "Mijn vrouw? Nooit van mijn leven!" ... en is gebuisd. Zelfde scenario bij de tweede kandidaat. De man zegt: "Ik zal proberen", gaat het lokaal ernaast binnen... en komt na een minuut terug buiten, tranen in de ogen. "Ik hou echt teveel van haar. Ik kan het niet...!" - Gezakt! Nu is de beurt aan de vrouw. Haar wordt verteld dat in het hiernaast haar man enz... enz... De vrouw neemt het pistool aan en gaat het lokaal binnen. De jury hoort zes schoten, vervolgens geschreeuw en een hoop hels kabaal, gevolgd door een veelzeggende stilte. De vrouw komt terug binnen bij de jury en wrijft het zweet van haar voorhoofd. "Jullie hebben me daar wat geleverd, zegt ze, dat pistool was geladen met losse flodders ! Ik heb hem met zijn stoel moeten doodslaan !!" |
BiGeRgRiN
|
Man lives alone and has a parrot as companion.
For a while everyting goes well but after a couple of months the man receives a bill from the telephone company of a thousand dollars where it usually is about 50 dollars. He calls the company and asks for an explanation. The lady tells him that all the calls originate form his home during office hours. The man is confused and wonders what is going on. After some consideration he concludes that the parrot must have something to do with it. The next morning he pretends to leave for work but in fact he stays at home to spy on the parrot. He sees the parrot go to the phone and starts dialing numbers. The man goes into the room where the parrot is and he says: "Aha, it is you who is making al these long distance calls, you are so busted". The parrot is ashamed of his behaviour and promisses the man that he will not do it again. However the next day the man goes to work again and the parrot is alone again......he looks at the telephone but is not sure what to do. Than he sees the crucifix at the wall and he start talking to it: "Hey pss INRI, hey wake up man.......pssst INRI, I wanna ask you something" No answer. He starts again and after a little while the Lord raises His head and says: "Yes my son, what can I do for you?" The parrot answers with another questions and says: "Hey INRI, how long have you been hanging there?" The Lord replies: " Oh I dont know, a long time for sure". The parrot sighs and says: " My God, where the hell did you call......?!" Citaat:
|
Krantenbericht.
Olietankers met een enkelvoudige romp worden vanaf 2015 verboden. Nieuw gebouwde schepen mogen vanaf 2003 geen enkele wand meer hebben (NRC). |
BiGeRgRiN
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste dat ik zou doen.
|
Een manager bij een peptalk: Afgelopen jaar stonden we aan de rand van een diepe kloof maar sindsdien hebben we een grote stap voorwaarts gemaakt.
|
Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 10:55. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.