![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar vraag je je dan niet af waarom iemand het nodig vind een workshop spiritualiteit te geven? Ik zou daar al niet naar toe zijn gegaan. Ik zou het verdienen aan goedgelovigen al niet koosjer vinden, echt iets voor ego dat te willen. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ja hoor je was een grote aanwinst voor het forum op een moment dat ik er genoeg van had. P.s. het quoten zonder verwijzing naar de auteur er van is ondoenlijk allemaal uit te zoeken voor de enkele hier werkzame forumbeheerder en deze posts zijn daarom dan ook verwijdert. |
De apenrots is niet alleen op dit forum aanwezig, ook op de werkvloer is die zichtbaar. Je hebt altijd mensen die in de gunst vallen bij 'de baas' en die er uit liggen bij 'de baas'.
Zoals jullie gezien hebben lag ik goed bij 'de baas' een jaar terug en zat Dorje achter de schermen. Toen zag 'de baas' Waarheid in mij waar hij nu opeens ego ziet.... (Zou God zich vergist hebben?!?) Nu anno oktober 2022 zijn de rollen omgedraaid. Nu ligt Dorje goed bij 'de baas' en zit ik achter de schermen. Verdeel en heers heet dat spelletje. En raadt er eens WIE verdeelt en heerst? Op de werkvloer, op een forum, bij de oude Romeinen werkte het spelletje al zo. Het is van alle tijden, de elite bepaalt (Hier Lau) en de onderknuppels moeten likken. Likken naar boven en trappen naar onderen. Guido heeft het geprobeerd met een attitude verandering. Maar dat is mislukt zoals we nu weten. Misschien te veel gekift met onder-aap Dorje? Ieder alfamannetje weet dat je wat onder-apen bij je moet houden. |
En ik zie dat een onwelgevallige quote verwijderd is voordat jullie het zien.
https://www.waarheidvinding.nl/showt...?t=3419&page=4 Ik zal niet citeren, want dat pikt 'de baas' niet. Lees gewoon maar de op 2 na laatste comment op deze pagina. Het alfamannetje zal dit ook wel weer verwijderen, want de waarheid mag niet geweten worden...... |
Nu wachten tot 'de baas' het hele desbetreffende draadje gaat verwijderen.
In de afgelopen jaren heb ik al zo veel zien verdwijnen wat onwelgevallig was..... Zo weet ik nooit zeker wat iemand geschreven heeft, uit een quote van laten we zeggen Guido kan wel een deel verwijderd zijn, zodat de context is verdwenen. En zo gaat het al 10 jaar lang. Mensen bannen, draadjes verplaatsen zodat niemand het nog snapt, quotes aanpassen of verwijderen. Het is hier net de USSR. Daar had je ook een krant die 'de waarheid' heette. Het enige wat waar was, was de datum...(oud grapje) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En uit luiheid (geen goesting om hier nog verder op door te gaan) vermeld ik er maar ineens bij dat het een kruimel is, dus ofwel kijk je er zelf naar wat het met je doet, ofwel laat je het gewoon liggen. M.a.w. laat mij maar verder buiten jullie gebakkelei. |
Citaat:
Citaat:
Het is hier een tijdlang de sport geweest je ego zo lang mogelijk verborgen te houden. Bonie is daar mee begonnen en viel uiteindelijk toch weer door de mand ondanks de telkens nieuwe naam waaronder hij weer deelnam. Jij Bassie gaf (later) toe mij op een dwaalspoor te hebben willen brengen, nou daarin ben je dan tijdelijk geslaagd geweest. Wie denk je nou voor de gek te houden? Ego verloochent zich nooit al kan het soms even duren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar bijvoorbeeld is Guido beginnen een aanvang te maken met een attitude verandering? |
Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 11:09. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.