![]() |
Citaat:
Veel plezier vandaag, ik moet verder met de economie draaiende houden. KiSs |
Citaat:
Ik ben blij dat er in elk geval iets van directe communicatie op gang schijnt te komen. De toon waarop daar worden we nog niet al te blij van, maar vooruit alle begin is moeilijk, zullen we dan maar zeggen. Ja ja oude tijden herleven, mijn naam is toch zo her en der al wel genoemd mbt tot bannen e.d., dus ik voel me vrij om mijn verhaaltje te vertellen van die tijd dat ik op de zelfde wijze indirect/direct aan het communiceren was met Remon en anderen via het voormalige forum van Volker. Dat waren nog eens tijden. Ik kan me herinneren dat er in mijn geval toen voorsteld is dat ik een tweegesprek zou aangaan en enkel toegang tot dat gedeelte van het forum zou krijgen. Iets wat ik toen tegen alle verwachting in geaccepteerd heb. Ja daar stond Remon nog eens van te kijken, niet waar Remon ;-) Want weet je wat het is Renoir, je kan natuurlijk best over een ander donderen, maar wat er feitelijk aan de hand is dat je in de spiegel kijkt en dus geen haar beter bent dan Remon, ja dat wil jij natuurlijk niet toegeven en Remon misschien ook wel niet dat omgekeerd voor hem het zelfde geldt m.i. enzovoort. Dus dat lijkt mij op één of andere manier een leuke uitdaging te zijn of zo iets. Ja voor beiden natuurlijk. En nee het hoeft voor mij niet op steil en sprong want de beste wijnen hebben tijd nodig om te rijpen zeggen ze geloof ik wel eens, dus wie weet? Ach en tot slot kan ik het toch niet nalaten mezelf op de borst te kloppen dat ik in dit alles toch de aangever/openbreker ben geweest met mijn geintrigeer/gemanipuleer/rondmaaide blinde gek gedrag. Ik noem het liever heisa/een punt zetten/iets helder en duidelijk willen maken. Maar goed ik snap natuurlijk best dat daar door personen gemakkelijk overheen gekeken wordt vanwege die verfoeilijke daad, maar nietemin..... Goed gedaan Marijke als je nu maar opsotemietert want we zijn met zijn allen aan het muiten en daar heb jij geen kaas van gegeten. |
Potverdikkie heb ik net het bovenstaande leuke stukje geschreven zie dat het met de communicatie al weer afgelopen is.
Nou ja het moet wel hele goede wijn worden op die manier. Of zou het na jaren rijpen enkel en alleen maar zuurder geworden zijn op de één of andere manier. Nou ja ik heb er geen verstand van, ik zal het allemaal wel zien wanneer de fles (weer) open getrokken wordt. Groetjes en liefs voor allen dan maar want we kunnen niet allemaal Marijke heten natuurlijk. Geen flauw idee maar ik heb het idee dat dit weer zo'n luchtledigheidsbericht geworden is dat kant nog wal raakt voor de meesten. Nogmaals groetjes dan maar.... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of ik afhankelijk ervan ben ? ja misschien ook wel, ik kan mezelf niet makkelijk ontzeggen om op je forum te gaan kijken, ik stel belang in je en in je forum. Nee ik heb niet jouw forum nodig om iets te zijn, misschien wil ik wel iets zijn door middel van m'n eigen forum. Goede vraag, dank je wel. Citaat:
Remon ik heb met plezier deelgenomen aan je forum en dat zou nog zo zijn wanneer je mij niet gebanned had. Je hebt gisteren de ban opgeheven en je toont je wispelturig door hem daarna (omdat iets onbenulligs je kennelijk niet bevalt de anonieme Nathan die om de opheffing verzocht heeft) onmiddelijk weer in te voeren. Ook al zou ik graag naar je terug willen, ik voel me inmiddels totaal niet veilig meer bij je. Ik zou bang zijn je te frusteren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Remon ik heb een overweldigend aantal belangstellenden gekregen om hier moderator te zijn. De voorselectie is afgerond en ik heb er inmiddels twee gevonden die ik het moderatorschap toevertrouw, dus het neemt gewoon allemaal z'n gang zoals het is. http://www.zelfkennisforum.nl/zelfke...isforum_nl.gif |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
O nee dat was niet aan de hand.....foei foei af Marijke je mag niet insinueren want wat je zegt is absoluut niet aan de gang. O ja sorry hoor, het is mijn heldere blik die mij even parten speelde en daar wordt je voor gestraft. Ja ik ben ook bang om mensen te frustreren, dat is het. Ik ben al weer weg maar kon het toch op één of andere manier niet nalaten mijn waffeltje open te trekken om de één of andere reden. Doei |
Citaat:
Ik ben dat allemaal. En ik, voor mezelf, vind het geen punt wanneer iemand zich van allerhande verschillende namen wil bedienen, maar wel onoverzichtelijk en lastig. Ik kan er vrede hebben, mits ik dan maar op de hoogte gebracht wordt van het feit dat Karien en Rennie en Truus, allemaal dezelfde zijn. En Ar en Gazelle dezelfde zijn. Voor de rest zal het me de spreekwoordelijke worst zijn. Maar iemand moet oprecht zijn. Wat is dan weer oprecht? Als ik geen incongruentie aantref in iemands reacties. Dat is mijn maatstaf. |
Citaat:
Hou het maar simpel zou ik zeggen. Marion een dikke http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/...fels-37456.gif |
Citaat:
Het was wel zichbaar dat er nog een ego stond die buigen wilde. Als er geen ego had gestaan dan had je nu gewoon op Remon`s forum kunnen meelezen. Maar neen, Meneer Renoir moest zich weer laten gelden. Het had zo Simpel kunnen zijn. |
Citaat:
Vreemde reactie Aad ik ben verder gegaan dan buigen. Ik was bereid om voor toelating door het stof te gaan. Ik heb precies datgene gedaan (en meer) wat jij voorstelde om te doen zodat het weer in orde zou komen. Ik heb aangegeven aan z'n voorwaarden te voldoen en zat te wachten op het afkomen van die voorwaarden. Hij gaf bijvoorbeeld in z'n laatste quote aan het niet eens te zijn dat ik stukjes van daar hier op m'n forum plaats. Hij zou kunnen zeggen Renoir als je dat niet meer doet laat ik je hier weer lezen. Ik zou kunnen zeggen dat is goed Remon als dat er voor nodig is dat ik weer op je forum kan lezen. Ik zou daartoe bereid zijn voor de lieve vrede. Ik wil m'n excuses aanbieden en op z'n voorwaarden ingaan, wat je niet van mij kunt verwachten is dat ik m'n irritatie opgeef over het getreiterd worden. Hij, Remon, zei een paar berichten eerder twee mogelijkheden te hebben om mij te bannen, dat is via het emailadres of via het IP, en dat hij voor het IP had gekozen. Als hij m'n emailadres blokkeert is er niks aan de hand en kan ik gewoon lezen, ik kan me dan niet meer als lid aanmelden, maar dat doe ik toch al niet. IP bannen worden vrijwel nooit gegeven. Je let totaal niet op de redelijkheid van m'n klachten, over het gemak waarmee Remon de klacht zou kunnen opheffen, maar valt alleen over mijn onbuigzaamheid. Ok? dan maar als ik met jou in het reine kan komen daarmee dan beken ik mijn onbuigzaam ego, ik geef het ego vanaf nu op, ik zal me niet meer laten gelden, ok?. Kun je, bij benadering, misschien alvast aangeven hoe lang het dan vanaf nu nog zal gaan duren voor ik daar kan lezen. |
Citaat:
Ik kan het plaatje zo uitvergroot niet goed zien. Je kunt beter grotere plaatjes gebruiken of de emoticons van het forum, zoals deze er is voor het geven van een big BiGkIsS |
Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 18:24. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.