![]() |
Outfit site
Kwam net op de site en vond de nieuwe outfit. Aangenaam verrast.
Ik vind het mooi, helder en overzichtelijk. Compliment voor deze opmaak. FlOwErS |
Citaat:
|
Heb het ook net gezien. Mooi inderdaad, en nu is het forum binnen een "context" en dat is wel zo duidelijk. Ben ook benieuwd of het nieuwe bezoekers trekt zo. Top!
|
Citaat:
|
Citaat:
Indien er problemen zijn met de inhoud, terminologie van het forum kunnen we dan ook onmiddellijk naar die startpagina teruggrijpen. |
Citaat:
|
Citaat:
En de eerste mensen weten meteen waar ze aan beginnen. Je lost het vast op en tot dan is het geen echt probleem. Het is in ieder geval zo mooi en heel duidelijk wat de bedoeling is. Succes ermee! |
Mooie site! Ik ben benieuwd wat je er nog meer aan informatie gaat plaatsen. Ik kon tenminste nog niet alle pagina's aanklikken.
Wat de navigatie betreft. Mij persoonlijk stoort het nog niet zo om even door te moeten klikken naar het forum en wat Ulla ook zegt, je kan de nieuwe link in je favorieten aanpassen. Wat me wel opvalt, is als je vanuit nieuwe berichten links boven op waarheidvinding.nl klikt om terug te gaan naar het forumoverzicht, dat dit doorgelinkt staat naar de nieuwe index-pagina. Mag dit woordje alvast doorgelinkt worden naar het forum, zodat je eenmaal op het forum ook op het forum blijft? |
Citaat:
Bij beide linken, zowel de afbeelding als de naam, hierboven lukt dat niet omdat deze automatisch naar de index.php verwijst (geen verandering mogelijk), bij de onderste link op de balk aan de bodem, maar daar heb je minder aan, gaat dat wel. |
Citaat:
Dat het forum nu de opstart/url heeft www.waarheidvinding.nl/forum.php zou ik maar niet te snel als favoriet invoeren, dat kan nog veranderen als ik een oplossing daarvoor heb. |
Citaat:
|
Citaat:
De bovenstaande linken blijven op het forum, de onderste link keert terug naar homepage. Na een aanpassing van de index naam doet ie uut weer niet met Firefox maar wel met Internet explorer. Graag feedback als het toch niet blijkt te werken. |
Citaat:
De eerste link werkt bij mij, de tweede niet. Ik werk met Mac en dus met Safari. |
Citaat:
http://www.waarheidvinding.nl./zelfk...m/homepage.jpg Home is een link naar de eerste bladzijde van de homepage. Forum heeft zeven links die je naar dat betreffende onderdeel van het forum moet brengen. Ik zag dat 'Vandaag' je brengt naar een bladzijde waar staat dat er verder geen nieuwe berichten zijn maar dat klopt helemaal niet want er waren wel nieuwe berichten. Inleiding heeft twee sublinks naar Zelfkennis en Advaita die het nog niet doen. 'Ik ben' is een link die niks doet. Quotes heeft drie sublinks, Zelfkennis, Nondualiteit en Advaita waar met uitzondering van Advaita nog niets op staat. Contact is een link die een plaatje behoort op te leveren met het mailadres van de site. http://www.waarheidvinding.nl./zelfk.../homepage2.jpg De linken naar Facebook en anderen werken niet. 'Algemene voorwaarden' is een link die het niet doet en in 'Links' zijn, bij wijze van proef, drie links opgenomen die je ergens moeten brengen. Ik kan uit je quote niet afleiden wat er bij jou niet doet dus heb ik alles wat er wel en niet behoort te doen hierboven maar even opgesomd. |
Bedankt voor je toelichting.
Ik heb op de 2 linken gedrukt die staan in het vorige bericht van mij waarin ik jouw bericht (met de linken) quote. De link met de toevoeging '/forum.php' brengt mij bij: Not Found The requested URL /forum.php was not found on this server. |
Citaat:
Deze laatste tab Forum/Algemeen is gisteren tussentijds nog maar eens veranderd van 'forum.php' in 'indexforum.php'. Waarschijnlijk verwijst de tab in jouw cache nog naar het oude adres 'forum.php'. Even je geheugen wissen met F5 doet wellicht the trick. |
Citaat:
Not Found The requested URL /forum.php was not found on this server. En als ik er dit van maak: www.waarheidvinding.nl/indexforum.php dan ? kom ik inderdaad direct op het forum uit! |
Citaat:
Citaat:
Dit lijkt wel een conversatie tussen een Waal en een Vlaming. |
Citaat:
DrInKs https://encrypted-tbn2.gstatic.com/i...KSpj35s-l3IV4U |
Citaat:
|
De wie is online pagina lijkt het niet zo goed meer te doen, bij bijna iedereen staat nu dat ze op waarheidsvinding.nl zijn.
|
Citaat:
Jammer.. dat betekend helaas weer een hoop uitzoekerij wat er mis mee is. |
Citaat:
Omdat je browser zich al heeft aangepast aan de nieuwe omstandigheid zul je toch regelmatig de cache moeten schoonmaken als het niet werkt. |
De pagina van actieve gebruikers is momenteel niet toegankelijk. Is dat bewust?
Het geeft deze melding: Systeembericht Esradha, je komt niet verder. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn: Het forum is in 'alleen lezen' staat. Je toegangsrecht is beperkt. Een time out periode is ingeschakeld. De toegang tot dit forum of de pagina is uitgeschakeld. Is de oorzaak onbekend en blijvend schrijf dan een email naar webmaster@waarheidvinding.nl. |
Citaat:
Ik heb de mogelijkheid te kunnen zien waar iedereen zoal uithangt uitgeschakeld idd. |
Ok?, het viel me op omdat na de melding dat die functie niet goed meer werkte, je koos om terug te keren naar de oude situatie. Als je die functie toch uitschakelt, kan dan de site die je er omheen had niet terug online?
|
Citaat:
Maar dat alles heeft niets te maken met het ondervonden probleem want dat zat hem in het gebruik van een script dat ik gemaakt had om de index.php van waarheidvinding te veranderen in indexforum.php. Hoe vaak ik het script daarna ook herschreef de oude index kreeg ik daarmee niet terug. Ik heb het probleem dat leden niet meer konden zien welke fora er bezocht werden opgelost door het maar gewoon uit te zetten. Sinds vanmiddag werkt de index weer maar ik vind het eigenlijk niet zo nodig om de situatie te herstellen. |
Ah, ik zie het nu dat de andere domeinnaam die nieuwe site bevat. Mijn mobiel schakelde eerst andersom als ik zocht op waarheidsvinding dan pakte hij zelfkennisforum. Vanuit die link stond de nieuwe berichten pagina tussen mijn bladwijzers. Van de week werkte dat ineens niet meer. Nu pakt mijn telefoon wel gewoon de waarheidsvinding pagina. Nu snap ik waarom GlAd.
Jammer van het scriptprobleem. Succes naar het zoeken van een goede oplossing wat je met beide sites wil. |
Citaat:
Eigenlijk is het bij mij altijd meer zo van, ik ben benieuwd wat ik besluit. |
Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 18:49. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.