Waarheidvinding

Waarheidvinding (https://waarheidvinding.nl/indexvb.php)
-   Forum; regels, vragen, idee (https://waarheidvinding.nl/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Forum uit de lucht. (https://waarheidvinding.nl/showthread.php?t=267)

Rennie 23 September 2010 22:50

Forum uit de lucht.

Van de provider heb ik de mededeling ontvangen dat de server voor onderhoud uit de lucht is de komende nacht van vrijdag op zaterdag tussen 00.00 en 07.00 uur.

Wel jammer want dat is m'n meest productieve nacht..

Nadje 24 September 2010 01:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renoir (Bericht 4077)
Van de provider heb ik de mededeling ontvangen dat de server voor onderhoud uit de lucht is de komende nacht van vrijdag op zaterdag tussen 00.00 en 07.00 uur.

Wel jammer want dat is m'n meest productieve nacht..

Wel jammer ook, dat wij daar nooit (meer) iets van mee krijgen. Van die productieve nachten van jou. Dat is wel eens anders geweest, als ik het me goed herinner.

Rennie 25 September 2010 12:24

Het onderhoud is weer gebeurd, de inhoud heeft het zo ogenschijnlijk volledig overleefd. Geen ontbrekende artikelen.

Ik heb de indruk dat de server sneller reageert.

Nadje de ironie van de opmerking is je kennelijk ontgaan.

Als je continu aansporingen lanceert je gedachten niet te geloven werpt dat op termijn natuurlijk z'n vruchten af.

Fijn weekend gewenst.

Nadje 26 September 2010 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renoir (Bericht 4089)
Nadje de ironie van de opmerking is je kennelijk ontgaan.

Nee hoor, de ironie was me niet ontgaan. Het was mijn manier om te zeggen dat ik je mooie bijdrages, soms mis. KiSs

Rennie 26 September 2010 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nada (Bericht 4095)
Nee hoor, de ironie was me niet ontgaan. Het was mijn manier om te zeggen dat ik je mooie bijdrages, soms mis. KiSs

Ow oké en bedankt voor het compliment KiSs.

Rennie 24 August 2011 10:53

Van de provider heb ik de mededeling ontvangen dat de server voor onderhoud uit de lucht is volgende week donderdag 1 september van 00.00 en 04.00 uur.

Dat is dus in de nacht tussen woensdag 31 augustus en donderdag 1 september 2011.

Aart 24 August 2011 12:58

Potver, ik las Forum uit de lucht en nam aan dat Renoir het licht gezien had en zijn forum had opgeheven om 1 te worden met het R-forum wordt het geloof ik hier genoemd maar neen het is tijdelijk.

Rennie 24 August 2011 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aad (Bericht 8819)
Potver, ik las Forum uit de lucht en nam aan dat Renoir het licht gezien had en zijn forum had opgeheven om 1 te worden met het R-forum wordt het geloof ik hier genoemd maar neen het is tijdelijk.

H? Aad wat heb je op je foto een vreemde farao achtige tulband op en nee voordat ik het licht heb gezien moet er nog veel water door de Nijl stromen.

Aart 24 August 2011 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renoir (Bericht 8822)
H? Aad wat heb je op je foto een vreemde farao achtige tulband op en nee voordat ik het licht heb gezien moet er nog veel water door de Nijl stromen.

De koelkastvriendin net als jij beweert dat ik dat ben maar ik heb nog mijn twijfels.

Ik blijf nog even in de ontkenning, ik ben liever iets anders.

Aandacht of liefde of bewustzijn of leegte of zoiets.

Alhoewel, een lul zijn lijkt me ook wel wat.

Maar dan wel een paardelul.

Sorry, waar was ik, oh ja, gewoon een zwarte plastic draagtas.

Ja ja, ik zie het allemaal verschijnen maar er is gelukkig geen identificatie.

Nou weet ik weer waar dat zwarte plastic draagtasje voor dient.

Rennie 24 August 2011 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aad (Bericht 8850)
De koelkastvriendin net als jij beweert dat ik dat ben maar ik heb nog mijn twijfels.

Ik blijf nog even in de ontkenning, ik ben liever iets anders.

Aandacht of liefde of bewustzijn of leegte of zoiets.

Alhoewel, een lul zijn lijkt me ook wel wat.

Maar dan wel een paardelul.

Sorry, waar was ik, oh ja, gewoon een zwarte plastic draagtas.

Ja ja, ik zie het allemaal verschijnen maar er is gelukkig geen identificatie.

Nee ik nam aan dat jij het was, ik meende je te herkennen aan je geslachteloosheid.

Je verstoord wel wreed m'n droom zo met die plastic tas, ik denk dat ik deze voorgeschotelde werkelijkheid maar geweld aan doe en in de tulband blijf geloven.

Naadje 24 August 2011 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aad (Bericht 8850)

Ja, om je kale klets mee te camoufleren. Rennie kon er ook wel één gebruiken, maar ja, die heeft er helaas geen hoge pet van op.

Rennie 1 September 2011 00:03

Over een uur is het forum uit de lucht om Rob en Nada een eindje op weg te helpen. Maar naar verwachting kun je rond 04.00 weer inloggen en moeten Rob en Nada verder op karakter.

Ik wens jullie beiden veel vreugdevolle momenten zonder forumactiviteiten al zal ik jullie zo nu en dan, alswel hier en daar wel degelijk missen.

KiSs

Rob 1 September 2011 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renoir (Bericht 9548)
Over een uur is het forum uit de lucht om Rob en Nada een eindje op weg te helpen. Maar naar verwachting kun je rond 04.00 weer inloggen en moeten Rob en Nada verder op karakter.

Ik wens jullie beiden veel vreugdevolle momenten zonder forumactiviteiten al zal ik jullie zo nu en dan, alswel hier en daar wel degelijk missen.

KiSs

Bedankt!

FrIeNdS

Ulla 1 September 2011 00:40

Rob en Nada, mis jullie nu al. KiSsKiSsByEByE

Mihaela 1 September 2011 00:45

zo, dit even bij het Experiment verhuizen.

Danique 1 September 2011 00:46

HeArTs((hart))

ByE KiSs

Renoir 6 January 2012 17:49

Van de provider heb ik de mededeling ontvangen dat de server voor onderhoud uit de lucht is in de nacht van woensdag op donderdag 12 januari 2012 tussen 00.00 en 07.00 uur.

Het is een software verandering en ik blijk met de eigen software aan die nieuwe te moeten voldoen. Verouderde software gaat niet werken, dus het is effe spannend of het schip niet aan de grond loopt.

Namens de kapitein i(n) c(oma),
1e wachtcommandant

Johannes Hendrik Gargamel.

glans 8 January 2012 12:20

Oepsie, dit klinkt een beetje alsof we een rampkoers varen.
Als de kapitein dan ook nog in coma ligt?dan wordt het inderdaad spannend.
Deze matroos heeft geen verstand software-zaken, anders zou ze haar diensten op dit gebied aanbieden.
Ze hoopt dan ook dat er iemand is die kan kijken of het schip bij te sturen is voordat we vastlopen of anderszins naar de haaien gaan.

Een hartelijke groet,
namens een matroos i(n) o(pleiding), ook wel lichtmatroos genoemd.

Renoir 8 January 2012 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glans (Bericht 19122)
Oepsie, dit klinkt een beetje alsof we een rampkoers varen.
Als de kapitein dan ook nog in coma ligt?dan wordt het inderdaad spannend.
Deze matroos heeft geen verstand software-zaken, anders zou ze haar diensten op dit gebied aanbieden.
Ze hoopt dan ook dat er iemand is die kan kijken of het schip bij te sturen is voordat we vastlopen of anderszins naar de haaien gaan.

Een hartelijke groet,
namens een matroos i(n) o(pleiding), ook wel lichtmatroos genoemd.

Ik zoek wel hulp voor aanpassing als het echt nodig is Glans ik heb er alle vertrouwen in omdat het moderne software is.

Het is alleen medegedeeld voor het geval dat mocht het forum uit de lucht zijn dat je weet dat er een software update gaande is.

glans 9 January 2012 00:20

ok

Renoir 12 January 2012 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glans (Bericht 19209)
ok

De software heeft de update glansrijk doorstaan.

Mihaela 12 January 2012 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel (Bericht 19573)

Wij kunnen weer floreren..

glans 12 January 2012 14:18

Citaat:

GlAd

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel (Bericht 18976)
Het is een software verandering en ik blijk met de eigen software aan die nieuwe te moeten voldoen. Verouderde software gaat niet werken, dus het is effe spannend of het schip niet aan de grond loopt.

het waren deze woorden die mij (echt!) direct spanning gaven.
en mij deden afvragen: wat gebeurt er als de verschillende software niet meer compatibel is...als ze niet meer kunnen praten met elkaar?

Von 12 January 2012 14:29

Citaat:

ThUmBsUp

Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 18:42.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.