![]() |
Melding Bad Request
Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand. Reason: You're speaking plain HTTP to an SSL-enabled server port. Instead use the HTTPS scheme to access this URL, please. Zijn er meer mensen die dit krijgen? De ene keer geen problemen, de andere keer kan ik weer niets. Kan wel reageren in topics maar soms als ik terug wil ergens anders naar toe krijg ik dit. Ligt dit aan het forum of aan mijn computer, ik ben er niet (meer) zo thuis in. |
Het is je geweten Ulla, dat jou iets te zeggen heeft.
Zoiets van: junk, stop met egos strelen, en wees een keer eerlijk. Ieder keer als de sfeer beladen raakt op het forum, kom je schrijven, en je kiest altijd om de boel te sussen. Ik kan me er bij voorstellen bv. dat een kind met zo een moeder van huis wegloopt.. Het betekent slecht geweten.. |
Citaat:
Even later: toch wel. Het bericht verschijnt alleen als ik linksboven op 'zelfkennisforum' druk om bij het overzicht van het forum te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Heb het niet. Niets is van mij! Wat een vrijheid..... |
Citaat:
|
Citaat:
Zo mooi dat jij in crisissituaties zo beheerst en netjes blijft, en dat je dit zo graag wilt laten zien. Echt een voorbeeld voor de maatschappij.. (Ironisch bedoeld uiteraard, even dit aangeven, voor dat jij in je onnozelheid mij bedankt)... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Verdorie, een mens mag ook niets meer tegenwoordig.. geef eens wat ruimte.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kreeg deze melding ook twee minuten geleden. Als ik dan op nieuwe berichten klik dan is alles normaal. Ik ben niet zo'n comp. held. Mijn inlog automatisme was ook verdwenen. Heeft dat er ook mee te maken? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 18:49. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.