![]() |
Forumlid in de wacht
Vraagje: ik heb een waarheidsvinder en Nederlander wonende in Amerika uitgenodigd om hier deel te nemen op het forum.
Zijn voorstel topic is al gereed maar hij staat al van eergisteren in de wachtrij en kan niets posten laat hij me juist per email weten. Is er een technische storing? |
Pas als er meer dan 4 staan te wachten voor de kassa doen we een extra kassa open, eerder niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je vraag is doorgestuurd en staat in behandeling. Ik kan zo niet zien wat er aan de hand is, maar je kunt je waarheidsvinder berichten dat hij zo spoedig mogelijk wordt geholpen. GlAd M.v.g Saartje |
Je hebt waarheidsvinders en waarheidzoekers.
De laatste categorie is ruimschoots in de meerderheid. |
Citaat:
mvg Citaat:
|
Citaat:
Ik kan niemand het vinden geven. |
OfFtOpIc
Vrolijke boel hier, ik wil wel meedoen maar we wachten toch maar netjes op de beheerder die hopelijk de waarheidsvinder gauw uit zijn lijden verlost. Helaas kan ik op moment niets doen om de wachtruimte te legen....dus dat wordt wachten totdat de kassa weer rinkelt. En natuurlijk graag gedaan Puppetji. M.v.g. Saar |
Citaat:
|
Citaat:
Hij kan alleen zichzelf uit zijn lijden verlossen. Doch, als hij een waarheidsvinder is, dan is dat reeds gebeurd. |
Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:46. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.