Waarheidvinding

Waarheidvinding (https://waarheidvinding.nl/indexvb.php)
-   Forum; regels, vragen, idee (https://waarheidvinding.nl/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Forumlid in de wacht (https://waarheidvinding.nl/showthread.php?t=2457)

Puppetji 12 December 2014 16:51

Forumlid in de wacht

Vraagje: ik heb een waarheidsvinder en Nederlander wonende in Amerika uitgenodigd om hier deel te nemen op het forum.
Zijn voorstel topic is al gereed maar hij staat al van eergisteren in de wachtrij en kan niets posten laat hij me juist per email weten.

Is er een technische storing?

Rob 12 December 2014 17:09

Pas als er meer dan 4 staan te wachten voor de kassa doen we een extra kassa open, eerder niet.

Puppetji 12 December 2014 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob (Bericht 86237)
Pas als er meer dan 4 staan te wachten voor de kassa doen we een extra kassa open, eerder niet.

LaChE

Esther 12 December 2014 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji (Bericht 86235)
Vraagje: ik heb een waarheidsvinder en Nederlander wonende in Amerika uitgenodigd om hier deel te nemen op het forum.
Zijn voorstel topic is al gereed maar hij staat al van eergisteren in de wachtrij en kan niets posten laat hij me juist per email weten.

Is er een technische storing?

Goede middag Puppetji,

Je vraag is doorgestuurd en staat in behandeling. Ik kan zo niet zien wat er aan de hand is, maar je kunt je waarheidsvinder berichten dat hij zo spoedig mogelijk wordt geholpen. GlAd

M.v.g Saartje

Theo 12 December 2014 17:18

Je hebt waarheidsvinders en waarheidzoekers.
De laatste categorie is ruimschoots in de meerderheid.

Puppetji 12 December 2014 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saartje (Bericht 86240)
Goede middag Puppetji,

Je vraag is doorgestuurd en staat in behandeling. Ik kan zo niet zien wat er aan de hand is, maar je kunt je waarheidsvinder berichten dat hij zo spoedig mogelijk wordt geholpen. GlAd

M.v.g Saartje

Dank u, ik laat het hem weten.

mvg
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Theo (Bericht 86241)
Je hebt waarheidsvinders en waarheidzoekers.
De laatste categorie is ruimschoots in de meerderheid.

En de zoekers die pak jij wel aan hé Theo, dan kan je hen leren vinden wat jij gevonden hebt. Of hen tenminste wijzen naar dat wat niet te vinden is en waar het niet te vinden is.

Theo 12 December 2014 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji (Bericht 86242)

En de zoekers die pak jij wel aan hé Theo, dan kan je hen leren vinden wat jij gevonden hebt. Of hen tenminste wijzen naar dat wat niet te vinden is.

Ik kan niemand het vinden geven.

Esther 12 December 2014 17:27

OfFtOpIc

Vrolijke boel hier, ik wil wel meedoen maar we wachten toch maar netjes op de beheerder die hopelijk de waarheidsvinder gauw uit zijn lijden verlost. Helaas kan ik op moment niets doen om de wachtruimte te legen....dus dat wordt wachten totdat de kassa weer rinkelt.

En natuurlijk graag gedaan Puppetji.

M.v.g. Saar

Mihaela 12 December 2014 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Theo (Bericht 86243)
Ik kan niemand het vinden geven.

vooral omdat jij zelf nog niet gevonden hebt ..BiGeRgRiN

Theo 12 December 2014 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saartje (Bericht 86244)

Vrolijke boel hier, ik wil wel meedoen maar we wachten toch maar netjes op de beheerder die hopelijk de waarheidsvinder gauw uit zijn lijden verlost.

Hij kan alleen zichzelf uit zijn lijden verlossen. Doch, als hij een waarheidsvinder is, dan is dat reeds gebeurd.

Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:46.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.