![]() |
Outfit site
Kwam net op de site en vond de nieuwe outfit. Aangenaam verrast.
Ik vind het mooi, helder en overzichtelijk. Compliment voor deze opmaak. FlOwErS |
Citaat:
|
Heb het ook net gezien. Mooi inderdaad, en nu is het forum binnen een "context" en dat is wel zo duidelijk. Ben ook benieuwd of het nieuwe bezoekers trekt zo. Top!
|
Citaat:
|
Citaat:
Indien er problemen zijn met de inhoud, terminologie van het forum kunnen we dan ook onmiddellijk naar die startpagina teruggrijpen. |
Citaat:
|
Citaat:
En de eerste mensen weten meteen waar ze aan beginnen. Je lost het vast op en tot dan is het geen echt probleem. Het is in ieder geval zo mooi en heel duidelijk wat de bedoeling is. Succes ermee! |
Mooie site! Ik ben benieuwd wat je er nog meer aan informatie gaat plaatsen. Ik kon tenminste nog niet alle pagina's aanklikken.
Wat de navigatie betreft. Mij persoonlijk stoort het nog niet zo om even door te moeten klikken naar het forum en wat Ulla ook zegt, je kan de nieuwe link in je favorieten aanpassen. Wat me wel opvalt, is als je vanuit nieuwe berichten links boven op waarheidvinding.nl klikt om terug te gaan naar het forumoverzicht, dat dit doorgelinkt staat naar de nieuwe index-pagina. Mag dit woordje alvast doorgelinkt worden naar het forum, zodat je eenmaal op het forum ook op het forum blijft? |
Citaat:
Bij beide linken, zowel de afbeelding als de naam, hierboven lukt dat niet omdat deze automatisch naar de index.php verwijst (geen verandering mogelijk), bij de onderste link op de balk aan de bodem, maar daar heb je minder aan, gaat dat wel. |
Citaat:
Dat het forum nu de opstart/url heeft www.waarheidvinding.nl/forum.php zou ik maar niet te snel als favoriet invoeren, dat kan nog veranderen als ik een oplossing daarvoor heb. |
Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 13:45. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.