Waarheidvinding

Waarheidvinding (https://waarheidvinding.nl/indexvb.php)
-   Forum; regels, vragen, idee (https://waarheidvinding.nl/forumdisplay.php?f=10)
-   -   e-mail reply van Renoir niet ontvangen (https://waarheidvinding.nl/showthread.php?t=3304)

kabu 28 January 2021 22:04

e-mail reply van Renoir niet ontvangen

Hmm, ik heb Renoir's reply op mijn verzoek per email niet ontvangen.
Is dat normaal?

Sam 28 January 2021 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kabu (Bericht 132093)
Is dat normaal?

Nee, de betreffende ontvanger blijkt blijkbaar spirituele lijnen te missen.

Dorje 28 January 2021 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kabu (Bericht 132093)
Is dat normaal?

Blijkbaar wel, alleen niet volgens het patroon dat je verwacht.

kabu 28 January 2021 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dorje (Bericht 132100)
Blijkbaar wel, alleen niet volgens het patroon dat je verwacht.

Niet onnozel doen Dorje, ik heb geen reply op mijn email aan Renoir ontvangen. Dat hoort zo niet te zijn, want niet beleefd en dus niet het 'goede'.
Dat Renoir's / Laurens' intrinsieke kompas om het goede te doen - wat hij verworven heeft na het doen en afronden van het onvolprezen gedegen zelfonderzoek - wel is hapert kan ik anderzijds wel vatten. Maar dan laat je de email zender wel iets weten. Nu heb ik het toevallig ontdekt.

Sam 28 January 2021 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kabu (Bericht 132103)
Niet onnozel doen Dorje, ik heb geen reply op mijn email aan Renoir ontvangen. Dat hoort zo niet te zijn, want niet beleefd en dus niet het 'goede'.
Dat Renoir's / Laurens' intrinsieke kompas om het goede te doen - wat hij verworven heeft na het doen en afronden van het onvolprezen gedegen zelfonderzoek - wel is hapert kan ik anderzijds wel vatten. Maar dan laat je de email zender wel iets weten. Nu heb ik het toevallig ontdekt.

Niet zo armpje drukken kabu....
Uw spirituele lijnen haperen....

Sam 28 January 2021 23:41

Soms komt God blijkbaar niet op tijd...

Bassie 29 January 2021 00:51

Misschien is het juist wel het 'goede'. Advaita is enkelvoudig, wie in niet-twee leeft, leeft niet langer in goed en kwaad. Vanuit niet-twee is het kwaad alleen maar een afwijking van het goede wegens onwetendheid.

Iets wat enkelvoudig is kan zichzelf immers geen kwaad berokkenen.
Het uitblijven van reply is dus 'goed'.
Dus ga daar maar over nadenken, Kabu. Je wilt toch niet niet-twee tegen spreken? Iets wat enkelvoudig is spreekt namelijk helemaal niet, want dan zou er een ander zijn om tegen te spreken!

Advaita is heer en meester waar niet gesproken wordt, dáár moet je zijn voor reply!

Sam 29 January 2021 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bassie (Bericht 132119)
Misschien is het juist wel het 'goede'. Advaita is enkelvoudig, wie in niet-twee leeft, leeft niet langer in goed en kwaad. Vanuit niet-twee is het kwaad alleen maar een afwijking van het goede wegens onwetendheid.

Iets wat enkelvoudig is kan zichzelf immers geen kwaad berokkenen.
Het uitblijven van reply is dus 'goed'.
Dus ga daar maar over nadenken, Kabu. Je wilt toch niet niet-twee tegen spreken? Iets wat enkelvoudig is spreekt namelijk helemaal niet, want dan zou er een ander zijn om tegen te spreken!

Advaita is heer en meester waar niet gesproken wordt, dáár moet je zijn voor reply!

Uiteindelijk is alles gewoon wat het Is... er is enkel verscheidenheid van perspectief...

kabu 29 January 2021 12:54

Aha, Laurens heeft zijn intrinsiek kompas om het goede te doen terug werkende gekregen en me een reply gestuurd op mijn email, zie schermafbeelding onder.
Ik voel me gerespecteerd!

https://i.postimg.cc/rpXFPsgT/Scherm...m-11-49-36.png

Bassie 29 January 2021 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kabu (Bericht 132158)
Aha, Laurens heeft zijn intrinsiek kompas om het goede te doen terug werkende gekregen en me een reply gestuurd op mijn email, zie schermafbeelding onder.
Ik voel me gerespecteerd!

Ja, als zelfbedacht persoon heb je respect van anderen nodig.
Waarvan akte dan maar weer hé.

Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:46.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.