Los bericht bekijken
Oud 10 October 2022, 01:11   #9
Sam
Actuaris

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Een figuur als Bassie die iedere correctie negeert, alleen maar afkraakt om het eigen bevinden kracht bij te kunnen zetten. Gebruik maakt van onderhand ieder mogelijk ego foefjes om een ander af te serveren. Daarbij niet schroomt ook een persoonlijke hetze te starten. Allemaal omstandigheden die niemand kennelijk kan zien (?), zelfs ondanks alsmaar daarop wijzen geen belangstelling krijgt.

Het is dat nu dat zijn aanbeveling aan anderen vooral geen gedegen zelfonderzoek te doen mij een doorn in het oog zijn geworden. Heb ik een forum als dit opgericht om een methode waarin ik heil zie te laten afbranden? Door een onbenul die maar wat aan ligt te klooien op het gebied van zelfkennis? Die geen idee heeft waar het hier om gaat, maar vooral daarin totaal geen enkele interesse toont? Inmiddels ook de terminologie van hier overneemt om zijn eigen waarheid te laten inburgeren.

Die een kans heeft gekregen om zijn zegje te doen op een forum voor gedegen zelfonderzoek en daar alleen maar op afgeeft. Zijn gastheer negeert en blokkeert zodat hij hem niet meer hoeft te lezen.

Vinden we dat dat de norm voor dit forum kan zijn?
Als we het over 'waarheid-vinding' hebben, kan er nooit met persoonlijke maten worden gemeten

Ergo: ergens 'heil in zien' kan alleen een persoonlijke visie zijn.

Wijziging aangebracht door Sam op 10 October 2022 om 01:58.
Sam is offline   Met citaat reageren