Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha
Steeds kenbaar te maken??
Zegt mevrouw die niets anders kan dan in ieder bericht te benadrukken dat er niemand is etc. Bij mij gaat lang niet ieder bericht erover. Ik zie de laatste tijd een tendens dat er steeds meer nadruk komt te liggen op deze zaken, vandaar dat het mij nog eenmaal de uitspraak ontlokte om daarop te reageren.
Ik mis Blikje. Ik ben nieuwsgierig welke vrouw er achter deze berichten verstopt zit. Wat jou raakt, wat je pijn doet, waar je blij van wordt. De mens Blikje. De mens die je zo hard aan het wegpraten bent. In mijn beleving verstop je je achter de mooie theorieën die je leest en achter het 'er is en het' verhaal. Ik begrijp dat het voor jou niet zo zal voelen en het mogelijk ook aantrekkelijk is nu de vragen weer te pareren en te kijken waarom ik toch zo wil reageren. Ik zie meer mensen hier de anderen onderzoeken dan zichzelf.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ogenblik-sem
Dat is niet iets dat IK.. zal ontkennen.
Waarom IK.. dat doe is omdat IK.. het van ontiegelijk belang vind.
Wellicht precies zo belangrijk als iemand anders het belangrijk vindt om dat weer te ontkrachten.
M.a.w. wij krijgen van eenieder 'n stukje van z'n denken.
Over en weer.
En daarin onderzoek ik wat er gebeurt en zie ik meteen wat er zo belangrijk is in ons...leven.
..GEDACHTEN!
Heel de wereld en ieder individu blijkt op GEDACHTEN te draaien.
|
|
Dat is de bevinding die gedaan kan worden.
Van daaruit kunnen we verder naar het waarheidsgehalte ervan.
Citaat:
Dat te ontdekken is enerzijds heel bevrijdend en anderzijds heel beangstigend maar met zekerheid zie ik het leiden tot de weg UIT.
|
Dat in tegenstelling tot het absolutisme van Guido/Vrij waar geen uitweg (no way out) mogelijk is. Maar voor ons gewone stervelingen is dat nog wel het geval.
(gebleven bij 37) in deze tot hier toe interessante discussie.
Te vroeg gejuigd, bij 40 wordt het weer kleuter gebrabbel.