Los bericht bekijken
Oud 5 February 2012, 20:36   #94
Ulla
Jubilaris

Ulla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diane Bekijk bericht
Ik heb dat "wegzuigen" wel eens gehad bij mensen die fysiek in m'n buurt waren. Terwijl ik toch geen bepaalde aversie of mening over ze had. Eerder ben ik te vaak juist argeloos. Nu ik dat in de gaten heb gekregen plaats ik in gedachten een soort wit scherm ertussen. Dat helpt goed en die ander merkt niets. Dus misschien kan het ook wel met te veel openheid te maken hebben? Of zit m'n aura beroerd in elkaar? Ik weet het gewoon niet.
Ja, het zal dan ook niet altijd even bewust zijn. En de gedachten hoeven niet perse over diegene zelf gaan. Zit je (energetisch) zelf niet goed in je vel, kun je altijd minder hebben dan als je je wel goed in je vel zit. Ben zelf ook super gevoelig maar kan het tegenwoordig veel beter hebben. Maar soms dus ook even een keer niet. Je hebt niet altijd de kans om uit de buurt blijven van mensen die aan je "vreten" of ook alleen maar "knabbelen".

Hoe meer behoefte aan rust je hebt, hoe minder je daar dan nog zin in hebt, is mijn ervaring. Soms ontbreekt mij daarom ook nog de bereidheid om altijd de problemen van iemand energetisch mee te moeten dragen. En dit kan zeer verhelderend voor je eigen ZK werken. En profiteert diegene dan ook nog van voor zijn eigen ZK.
Ulla is offline   Met citaat reageren