Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keen
Beste jongen...
Alles moet op de schop !, zeker Advaita.
Ik heb jou niet opgezocht he, jij reageerde op iets van mijn hand, en daar krijg je een respons op.....zoals ik een en ander constateer.
Ik bestrijd jou niet, ik ken geen strijd. In deze is alles wat ik onder-vind ontvangst en respons, maar geen strijd.
Romantisch gezegt....
Als er iemand is die al eeuwen zijn best doet om niet' uit te barsten in een onbedaarlijke...lachbui , dan is het Gautama de Boeddha wel
Veel plezier...met je strijd :-)
|
Hoe presteer je het toch steeds de boel om te draaien, ik ben niet degene die op jou reageerde, dat deed je in je bericht van 21.22 uur op mij.
Het ondermijnen van steevast mijn visie komt van jouw kant en dat is de aanvang van de strijd.
Het slaat echt nergens op wat je zegt, om dan af te sluiten met een populistische lachbui van Boeddha, alsof die wat uitstaande zou hebben met advaita.
Ik beleef geen genoegen aan strijd ik heb alleen geen zin om me bezig te houden met het rectificeren van jouw misplaatste opmerkingen. Ik blijf dat ook niet doen, ik geef alleen nog maar weer eens opnieuw aan dat ik het zat ben en dat je voor je peptalks maar een ander forum moet uitzoeken.