Los bericht bekijken
Oud 7 November 2012, 19:04   #488
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik vind je er nogal beperkende ideeen op nahouden, het gaat niet om het neuken alleen, ik kan enorm genieten van die enkelbrekertjes en hoerenflats (leuke benaming trouwens).

Hoog gehakt en kort gerokt daarvan kan ik, zoals gezegd, al erg genieten en zonodig doet het ook mijn libido aanzienlijk toenemen. Het effect ervan is bepaald niet eenzijdig, het doet het (wederzijds ondervonden) genot toenemen. Hoewel lingerie, of dat soort dingen, dat effect ook hebben.
Renoir het draait gewoon om voortplantingshormoontjes en als gevolg daarvan om het neuken he. We hoeven daar toch geen romantische doekjes en/smoesjes om te winden wel?

Nadje is gewoon de hoer van dit forum, die voortdurend met haar kontje draait en daarmee zegt:" pak mij, neem mij." ik vind het behoorlijk sneu wanneer iemand zich gedraagt zoals bv Nadje zich gedraagt.

Maar ja ik ben geen man, zoals gezegd, bij wie de oogkleppen op gaan zodra er een (geile) kut, in hun geest op komt dagen.

Maar goed hou jezelf voor de gek door te menen dat het niet alleen om neuken gaat. Bah wat zijn jullie mannen toch simpel wat dat betreft.

Ps: Vrouwen ook trouwens, geld het zelfde verhaal voor als je alle franje er van af gaat halen. Vrouwen willen alleen een man aan zich binden ivm met de veiligheid om hun gebroed te kunnen beschermen, wat vice versa ook weer voor de man geldt.

En ja dat geldt zelfs voor mensen die geen kinderen hebben bladiebla ect.
Vagebond is offline   Met citaat reageren