Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond
Renoir het draait gewoon om voortplantingshormoontjes en als gevolg daarvan om het neuken he. We hoeven daar toch geen romantische doekjes en/smoesjes om te winden wel?
Nadje is gewoon de hoer van dit forum, die voortdurend met haar kontje draait en daarmee zegt:" pak mij, neem mij." ik vind het behoorlijk sneu wanneer iemand zich gedraagt zoals bv Nadje zich gedraagt.
Maar ja ik ben geen man, zoals gezegd, bij wie de oogkleppen op gaan zodra er een (geile) kut, in hun geest op komt dagen.
Maar goed hou jezelf voor de gek door te menen dat het niet alleen om neuken gaat. Bah wat zijn jullie mannen toch simpel wat dat betreft.
|
Nee dat probeerde ik dus duidelijk te maken dat het daar niet altijd of alleen maar om gaat, het is niet alleen maar geslachtsdrift het kan ook gaan om elkaar te plezieren, om het genieten op zichzelf, niet iedere opwinding moet meteen uitdraaien op het hebben van sex.
Hoewel dat bij ons consumentengedrag van onmiddellijke bevrediging wel schering en inslag is geworden kun je daar niet altijd maar van uitgaan. Dus wijs ik er graag op dat er ook meer of andere kanten aan kunnen zitten of iets anders ook mogelijk is.
Maar we zijn hier wel flink afgedwaald..