Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir
Dank je wel voor de respons al is het nog steeds geen antwoord op de gestelde vraag en raken we nu alsmaar verder verwijderd van het onderwerp. Hetgeen onbewust overigens de bedoeling kan zijn van degene die er van weg probeert te komen. Het is daarom beter om er aan te gaan staan en het antwoord te formuleren, je kunt niet steeds maar blijven weglopen voor je angsten.
Maar goed je wilt, zoals gebruikelijk, weer naar mij kijken in plaats van naar jou zelf en omdat ik te horen krijg dat ik ook niet bereid ben naar mezelf te kijken doe ik dat voor de verandering zo af en toe dan maar weer wel. Het is hier zo'n motto van doe jij geen zelfonderzoek, doe ik dat ook niet.
Je doelt op die keer dat je meende mij ongezouten de waarheid te hebben gezegd en dat ik om die reden die quotes had verwijderd ?
Kom maar op.. laten we het er op wagen, kijken waar ik in de verdediging schiet.
Overigens is 'alles is voor jou een aanval van wat het allemaal niet is' een zeer onzorgvuldige interpretatie van de bedoeling van zelfonderzoek. Het is kijken naar je aannames, onderzoek op waarheid en uiteindelijk het zelf verwerpen wat niet of onwaar is. Wat ik dus doe is helpen je idee aan het wankelen te brengen, en geen aanval op 'wat het allemaal niet is'.
|
Je hele quote is...een Verdediging !, kun jij dat ook beamen ?