Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens
@Nadje:
Teveel gelachen, of te veel lol gehad hier, onbenul dat je uiteindelijk moet bezuren?
|
Ja, dat moet de reden zijn waarom ik er ook niet op kon!

Topic interesseerde me wel, want door Looro gestart, maar wel ingewikkeld. Wou hem er een vraag over stellen. Af en toe is er wel iets op te steken op dit forum ook.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje
Nou mooi is dat Pup. Laat me maar weer in de steek. Hebben ze in het verre oosten geen wifi? Ik heb je al zo gemist de afgelopen dagen......
|
Zoals je ziet ben ik er nog even. Valies is gepakt grotendeels. Toch nog een aantal zaken op de valreep te regelen voor ik vertrek.
En natuurlijk is er in het verre oosten wel wifi, maar ik wil mijn ogen laten rusten.
Fijn om lezen dat je me gemist hebt. Ik zal je ook missen. KiSs
Citaat:
Sinds tijden echt niet meer zo gelachen sinds jij er bent en ik zag overigens ook de bezoekersaantallen omhoog schieten.
|
Was voor mij ook lang geleden dat ik zo gelachen heb, en dat nog wel bijna dagelijks een half jaar lang.
Als ik daarmee de bezoekersaantallen een boost gegeven heb is dat goed meegenomen voor iedereen, behalve voor de 'dooie dienders' dan, die zijn gefrustreerd.
Maar voor levendige dienders met interesse in het onderwerp is dit forum dus de beste lachtherapie die er bestaat.
Citaat:
Als je echt besluit om weg te blijven, dan vertrek ik ook maar, dan is er geen lol meer te beleven hier, met al die dooie dienders. Zal Rennie blij mee zijn. Hij is me liever kwijt dan rijk, maar als het erop aankomt, laat ie me node gaan. Liefde overwint alles, zullen we maar zeggen.
Maar gelukkig is er niets zo veranderlijk als de mens, dus ik hou goede hoop op je terugkeer.  Dus Rennie moet nog maar even wachten.
|
Ik zit al terug hardop te lachen.
Dus misschien kom ik vanaf maart, dan ben ik terug, nog wel weer is meedoen.
Nu moet ik focussen op mijn vertrek zodat ik niets vergeet en nog wat regel.