Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens
Ik heb me binnen één minuut ingeschreven als Willempie (nu niet over me heen vallen hé).
|
nee nee, ik associeer de figuur van Willempie niet meteen met jou.
Citaat:
Als je al protesteert om een beetje moeite te doen voor inschrijven hoe zal dat gaan met het doen van gedegen zelfonderzoek. Deze klanten heb ik dan ook maar liever niet.
|
Iedereen verdient een kans hé, de weg naar God vinden is niet makkelijk.
Citaat:
Zou dat de Goddelijke voorzienigheid zijn, de wens van God, het is wat het IS?
|
Les van God vandaag, uit het Werkboek van Een Cursus in Wonderen
LES 282
Ik zal vandaag niet bang voor liefde zijn.
Als ik slechts dit vandaag zou kunnen verwezelijken, zou verlossing voor heel de wereld zijn bereikt. Dit is de beslissing om niet waanzinnig te zijn, en om mezelf te aanvaarden zoals God Zelf, mijn Vader en mijn Bron, mij geschapen heeft. Dit is de vastbeslotenheid niet in slaap te zijn in dromen van dood, terwijl de waarheid voor eeuwig blijft leven in de vreugde van liefde. En dit is de keuze om het Zelf te herkennen dat God geschapen heeft als de Zoon die Hij liefheeft en die mijn ene Identiteit blijft.
Vader, Uw Naam is Liefde en de mijne is dat ook. Dit is de waarheid. En kan de waarheid worden veranderd enkel door haar een andere naam te geven? De naam angst is eenvoudig een vergissing. Laat me vandaag niet bang voor de waarheid zijn.
Citaat:
Je krijgt hier niks voor niks, wel even wat moeite doen svp.
|
Ik zal het de zoeker laten weten.
Merci voor de moeite.