Los bericht bekijken
Oud 9 October 2015, 14:00   #6
Ulla
Jubilaris

Ulla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Zijn hier nog nieuwe leden gewenst?
Heb een paar mensen warm gemaakt om hier lid te worden daar zij echt wel op zoek zijn. Maar registreren is hier niet om te lachen zo blijkt.
Nee, is geen grap, of ondeugend gedrag van mij.
Is serieus.
Zie onderstaande mail aan mij gericht van de persoon die zich wil aanmelden :

------------------------
Geraak gewoon niet geregistreerd wat een Kl?.te site is dat feitelijk? 100 keer wachtwoord ingeven. Dan vierkantswortels trekken omgedraaid schrijven soms met hoofdletter op het einde.
Hoe moeilijk gaan ze dat maken zeg? En ik weet heus wel de antwoorden maar telkens neemt die dat niet aan.
Dan heb ik zoiets van dat zal voor morgen zijn, want hallo wat moeten we nog doen zeg.? Zo?n sites waarbij je jezelf 100 keer moet aanmelden alvorens registratie dat werkt op mijn systeem?☺
Gebeurt vaker idd. De reactie doet me denken aan gisteren..wij werden uitgescholden op een Duitse snelweg..omdat wij niet snel genoeg aan de kant gingen denk ik maar, we weten het niet. Je kon het schreeuwen horen boven het snelweg lawaai..en toen reed die scheldend en naar ons wijzend aan ons voorbij. Wat doe je dan op snelweg oftewel op een Zk forum..oftewel het internet überhaupt?

Wijziging aangebracht door Ulla op 10 October 2015 om 00:10.
Ulla is offline   Met citaat reageren