![]() |
|
Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum. |
![]() |
|
Discussietools
![]() |
Zoek in deze discussie
![]() |
Weergave
![]() |
![]() |
#1 |
Forumbaas
![]() Geregistreerd: 28 March 2010
|
![]()
Even ter informatie.
De forumsoftware is niet ingericht dat je je zelf kunt uitschrijven. Als je niet langer meer wilt deelnemen dan laat je hier gewoon na nog langer te schrijven en raak je vanzelf in de vergetelheid. Er zijn echter ook deelnemers met een kennelijk probleem, die denken de verleiding niet te kunnen weerstaan en toch weer in de verleiding komen in te loggen en te schrijven. Er zijn deelnemers die per se een daad willen stellen om hun onvrede over dit forum te uiten en die doen dan een verzoek tot uitschrijving. Zoveel deelnemers zoveel wensen echter dat uitschrijven betekend dus extra werk voor mij als forumbeheerder. Daarom ga ik niet op teksten als 'je kunt mij uitschrijven' in. Er moet duidelijk sprake zijn van een eigen wilsbesluit. Om te voorkomen dat ik vervolgens te maken krijg met spijtoptanten en draaideur deelnemers (er zijn er die al een keer of drie zijn heringeschreven) is er een soms een bezinningsperiode en reageer ik pas met uitschrijving als dit bij herhaling wordt kennisgegeven. Mara heeft mij naast de mededeling op dit forum ook per email aan webmaster@waarheidvinding.nl zijn wens om uitschrijving extra laten weten. Ik ken Mara goed genoeg om te weten dat het hem dit keer ernst is en om die reden is er aan zijn verzoek voldaan. Mara is Voormalig lid. Maar een email schrijven is wel een goed idee. Andere leden kunnen dus vanaf nu eveneens een uitdrukkelijk verzoek tot uitschrijving doen door een email te zenden naar webmaster@waarheidvinding.nl. Na een periode van inactiviteit zal ik bij gelegenheid die verzoeken dan honoreren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vicaris
|
![]()
beste forumleiding,
graag wil ik uitgeschreven worden als lid. ik heb hier niets meer te zoeken en verzoek om een vrijwillige verwijdering van dit account. met dank voor alles. vr. gr. glans |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Forumbaas
![]() Geregistreerd: 28 March 2010
|
![]() Citaat:
De procedure van uitschrijving staat in bericht 1. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
In memoriam
![]() Geregistreerd: 27 April 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vicaris
|
![]()
Nadje, aangezien het er op lijkt dat het gods wil is dat ik hier nog niet uitgeschreven ben, maak ik nog even van de gelegenheid gebruik om jou gedag te zeggen als antwoord op je reactie.
als ik ooit in de buurt van deventer kom, dan waai ik even bij je binnen. ik ook van jullie allemaal ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vicaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Geen lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Actuaris
![]() Geregistreerd: 21 November 2014
|
![]()
Glans, ik weet niet of je de zaken hier gevolgd hebt.
Maar misschien ben je er nu wel van overtuigd dat ik niet Renoir ben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Vicaris
|
![]() Citaat:
bericht 1 heb ik gelezen en het komt er op neer dat ik afhankelijk ben van het tijdstip wanneer de forumleiding dit verzoek zal honoreren. verder heb ik aan alle gestelde voorwaarden in bericht 1 voldaan. kan één van jullie misschien vertellen wat ik nog meer moet doen om hier gewoon uitgeschreven te worden ipv tegen mijn wil vastgehouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Vicaris
|
![]() Citaat:
Nee (sorry!), ik ben er niet van overtuigd dat jij niet Renoir bent. Als jij moeite hebt dat jij voor Renoir wordt aangezien, kijk dan bij jezelf waar deze moeite vandaan komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitschrijven | Danique | Forum; regels, vragen, idee | 34 | 3 April 2012 14:16 |
Als Krisnamurti sterft... | Rozenhart | Jiddu Krishnamurti | 3 | 27 June 2010 21:13 |
Probeer te luisteren als bewustzijn. | Rennie | Hans Laurentius | 21 | 27 June 2010 13:14 |
Forums als gelezen aanmerken | Maria | Forum; regels, vragen, idee | 54 | 10 June 2010 18:27 |