![]() |
![]() |
#291 |
Sterrestof
![]() Geregistreerd: 15 February 2012
|
![]()
Rob:
> Laten we het wat in het extreme trekken ... Ja leuk ! Het is.... een ervaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Jubilaris
![]() Geregistreerd: 8 September 2011
|
![]() Citaat:
Jij bent degene die eigenbelang en hersenspinsels als synoniemen uitlegt. Hoewel ik wel begrijp hoe jij eigenbelang in dit kader interpreteert versta ik onder eigenbelang toch iets anders. Eigenbelang is voor mij iets dat ik voorop stel in mijn eigen belang en dan ook nog eens ten nadele van iemand anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Sterrestof
|
![]()
OBS:
>Eigenbelang is voor mij iets dat ik voorop stel in mijn eigen belang >en dan ook nog eens ten nadele van iemand anders. Ach nou ja, dan moeten we maar hopen dat daar een derde weer bij gebaat is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Actuaris
![]() Geregistreerd: 27 April 2010
|
![]() Citaat:
Zou het kunnen zijn dat er woorden zijn (gesproken of geschreven) die van mind zijn ontdaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Jubilaris
![]() Geregistreerd: 8 September 2011
|
![]()
Ja, dat ligt er maar weer helemaal aan wat je verstaat onder van "mind ontdaan."
Het gaat immers (altijd) over 'pointers.' |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Missionaris
|
![]()
Is nederigheid dan voorgeschreven ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Missionaris
|
![]()
Heb je last van zwaarlijvigheid, obesitas in de volksmond geheten OBS ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Sterrestof
|
![]()
Rein:
> Heb je last van zwaarlijvigheid, obesitas in de volksmond geheten OBS ? Voor mn zestiende, als ik bukte, dan rolde ik verder. Tegenwoordig gaat het de andere kant op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Missionaris
|
![]()
De software van vBulletin voorziet in een systeem van quoten om de overzichtelijkheid te bevorderen. Is het je niet opgevallen dat er een knop 'quote' ter rechter onderzijde van een bericht staat en niet handmatig van alles behoeft in te vullen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Sterrestof
|
![]()
Rein:
> Is het je niet opgevallen dat er een knop 'quote' ter rechter onderzijde > van een bericht staat en niet handmatig van alles behoeft in te vullen ? Yep, zenx ! |
![]() |
![]() |