24 September 2011, 13:54 | #17 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
Flora ik herken wel wat je zegt mbt, even kijken hoor en citeren....., Flora="En dat is vooral omtrent mijn beleving en gevoelens zoals pijn, angst, hebzucht, woede, spanning dat ik in contact met mensen voel."Einde citaat In tegenstelling tot jou ervaar ik in die zin wel dankbaarheid, al lig/zit ik nog zo te kotsen in die modderpoel, die ik voor het gemak maar even mijn zachte bed noem......ho ik moet even weg, om te kotsen, omdat het een kans is de misvattigen/zekerheden, of iets in die geest, waar ik mezelf aan ophing op te lossen. Ik wil kennelijk niet blijven hangen op het niveau waar pijn/verdriet/angst ontkent wordt maar via allerlei wegen duidelijk zichtbaar de boventoon voort in ons leven. Nou dat laatste is een klein leugentje ik zou ook wel in de heerlijke ontkenning willen blijven zitten, want dat maakt het leven goed zo is mij verteld, helaas is dat voor mij niet (meer) mogelijk gebleken en dus ben ik wel gedwongen dat te doen wat ik doe. Floortje wat is dat overigens voor een rare vraag waarom ik het gesprek met je aan ga. Ik ga het gesprek met je aan vanuit puur egocentrisch redenen, ik wil mijn verhaaltje kwijt, waarmee ik volgens mij ook tgt de rest van je vragen beantwoord heb |
|