|
Tony Parsons Met veel humor brengt Tony zijn relativerende, simpele en radicale boodschap. |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
20 November 2011, 08:07 | #1 |
Asprirant lid
|
Tony Parsons - "Het open geheim" * verder met 5
Meer dan een jaar geleden schafte ik mij het boekje "Het open geheim" aan van de succesvolle spirituele leraar Tony Parsons.
Op - wijlen - het forum van R. waarden een paar idolate volgelingen rond waaraan ik mij mateloos ergerde. Hun opmerkingen over het idee dat er niemand is die iets kan doen, leken mij napraterij van iemand anders. Die iemand anders bleek ene Tony Parsons te zijn. (o.a.). Dus kocht ik het "Open geheim'. Ik las het snel even door (je hebt er maar een uurtje voor nodig) en legde het vermoeid en kotsmisselijk opzij. Die kotsmisselijkheid was het gevolg van een leverprobleem dat altijd maar verergerde. Uiteindelijk werd ik ernstig ziek. Nu ik aan de beterhand ben en een van voornoemde idolate volgelingen hier aantref, ben ik "Het open geheim" weer gaan lezen. Deze keer ga ik er mijn tijd voor nemen en het rustig laten bezinken. De titel van de draadje was oorspronkelijk: "Tony Parsons - "Het open geheim" - kritisch bekeken." Maar daarvoor krijg je niet genoeg schrijfruimte. Net als bij de 'handtekening' hier (sic) [Ik daag iedereen hierbij uit om een, bij zijn persoonlijkheid passende, doordachte tekst te schrijven met twintig karakters! Jaja: "Memento Mori". Maar dat is niet erg persoonlijk, want doodgaan moeten we allemaal!. Misschien heeft onze administrator sadistische trekjes. Ik heb hem ook zonder omwegen geschreven dat hij die knop om een handtekening te maken moet wegnemen. Op deze manier maakt hij de mensen belachelijk.] |
|
|
Soortgelijke discussies | ||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tony Parsons - Sharing His Passion. | Aart | Tony Parsons | 20 | 6 September 2012 01:26 |
"To Think Or Not To Think." | Aart | Eckhart Tolle | 1 | 26 August 2011 22:44 |