Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob
De vleselijke liefde is een uitstekende ingang om kennis te maken met De Liefde. Wat ik zeg zal je banaal in de oren klinken, maar als je niet in staat bent tot een volledig orgasme, dan is er ook geen ruimte voor de waarheid binnen te komen. Het gaat om volledige overgave. Ik zeg niet dat er geen andere wegen zijn tot overgave, maar de vleselijke liefde is een ingang die voor veel mensen makkelijk binnen het bereik ligt. Hoewel, makkelijk is te makkelijk gezegd. Als je veel frustratie rond seksualiteit met je meedraagt dan kan het verdomd lastig zijn. Het is een weg die je zou kunnen gaan. Heling van opgelopen frustratie en pijn is dan het eerste om mee aan de slag te gaan.
|
Mee eens. Ik weet niet hoe je het zelf bedoelt wat waarheid betreft maar het resoneert. Seksualiteit volledig kunnen beleven is veel meer dan alleen maar lichamelijke bevrediging. Eenheid niet alleen met de partner maar ook met de wereld het energieveld om je heen. Opgaan in al wat is is meer dan wat als zo banaal wordt gezien.