|
Waar gaat het hier verder ook nog over? Wat is er hier zoal aan de orde. |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
27 August 2021, 14:17 | #61 |
Jubilaris
|
|
27 August 2021, 15:32 | #62 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Vandaar dat je forum voornamelijk gebruikt wordt om zich te bekwamen in uitdrukkingsvaardigheid. Als ik Hab over 5 jaar iemand zie tegenspreken die beweert dat de geest voertuig is van bewustzijn, dan is er toch wat gebeurd bij zo'n arme stakker die in het duister tast. Wat men niet beseft is dat dergelijke malle praat niet te verkopen is bij degenen die GZO doen.
27 August 2021, 15:40 | #63 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Er is geen mens die zich buiten de Waarheid bevindt. Alle users van dit forum leven binnen de Waarheid. Om het kort te zeggen: er is een vermeende essentie en er is een werkelijke essentie. Verder niks mis met dat wat 'vermeend' is. Zonder illusie zou onze wereld niet kunnen bestaan. Het was prettig toeven in 'menen' een afgescheiden entiteit te zijn. Daardoor kon ik anderen ook daadwerkelijk als 'anderen' ervaren. En daar ligt ook de kern van de oplossing van dat waar we het over hebben: ik én de ander. Het probleem is niet 'ik' of de 'ander', het zit hem in het woordje 'én'.
27 August 2021, 15:43 | #64 | ||
Kasuaris
|
Citaat:
Dat was mij al lang al duidelijk. Ik doe hem nog even in de herhaling nu je zo de nadruk legt op je onwetendheid: Citaat:
27 August 2021, 16:08 | #65 | ||
Geen lid
|
Citaat:
Citaat:
|
||
Discussietools | Zoek in deze discussie |
Weergave | |
|
|