|
Eckhart Tolle Eckhart Tolle, geboren als Ulrich Tolle (1948) is een Duitse leraar en auteur op het gebied van de spiritualiteit. |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
27 May 2015, 22:26 | #11 |
Geen lid
|
Dat is geen verklaring, dat is de letterlijke tekst uit een boek. Ik heb het boek zelf dus als ik de tekst wil herlezen dan kan ik dat zelf ook wel. Het gaat daar niet om het gaat er om wat jij er van hebt begrepen.
|
28 May 2015, 00:14 | #12 | |
Actuaris
|
Citaat:
Mensen die nog potdicht zitten met het masker op, dat resoneert gewoon niet. Iedereen die het innerlijk leven leeft, die herkent dat bij een ander. |
|
28 May 2015, 00:46 | #13 | |||
Voormalig lid
|
Citaat:
Citaat:
Neem ik je niet kwalijk hoor. Maar zolang jij nog op dat lage bewustzijnsniveau staat steek ik mijn tijd niet in jou. In mensen die nog potdicht zitten met een masker op steek ik geen tijd meer. Het is hier een forum voor verlichte geesten. Jouw rol is hier slechts eigenaar van het forum. Stel je vraag over de elitaire groep waartoe men kan behoren daar maar > http://eckhart-tolle-forum.inner-growth.info
28 May 2015, 00:57 | #14 | ||
Voormalig lid
|
Citaat:
Citaat:
Ik had je wel door hoor makker! De meester die zijn ingebeelde forum-pupillen is gaat overhoren of ze de les inzichtelijk wel verstaan. 'Verslonden' gebruiken we in Vlaanderen ook.
28 May 2015, 01:01 | #15 |
Actuaris
|
|
28 May 2015, 01:21 | #16 | ||
Geen lid
|
Citaat:
Dus je kunt het niet in je eigen woorden uitleggen maar laat het lezende publiek raden in welke context het door je bedoeld is, oké dan weten we dat ook weer. Ik moet je er dan de volgende keer wel wijzen op dat jij de betekenissen, ondanks heftig protest dat ik dat doe en kan, niet eens zelf kent wanneer ik weer eens een tekst van Balsekar of wie dan ook onder handen neem. Citaat:
|
||
28 May 2015, 01:39 | #17 | ||
Voormalig lid
|
Wat zit jij nu toch te zwammen over een tekst in eigen woorden uit te leggen? Wat valt er uit te leggen aan die tekst van Tolle?
Citaat:
Citaat:
DE WIJZE LEEFT IN DE DUALITEIT; DE DOORSNEE MENS LEEFT IN DUALISME; DUALISME WIL ZEGGEN KIEZEN. DE DUALITEIT ACCEPTEREN IS VERLICHTING. R. Balsekar Totaal niet, vanuit mijn intuïtie herken ik immers meteen ego in actie.
28 May 2015, 01:47 | #18 | ||||
Geen lid
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niettemin moet je maar eens opletten dat dat niet vanzelf gaat, voor argwaan is energie nodig. |
||||
28 May 2015, 21:58 | #19 |
Voormalig lid
|
Hier is Eckhart Tolle op bezoek bij Ramesh Balsekar thuis.
(Middelste ben ik niet)
29 May 2015, 01:20 | #20 |
In memoriam
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
Weergave | |
|
|