|
Ik ben verlicht, er kan niets gedaan worden Ik kom er hier alleen maar graag even mee pronken. |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
8 November 2012, 02:31 | #511 | |
Jubilaris
|
Citaat:
|
|
8 November 2012, 03:24 | #512 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Maar goed als jij denkt dat hier nog mensen zijn die e.e.a. niet in de gaten hebben, wie zal ik dan zijn om je uit de droom te helpen. |
|
8 November 2012, 09:14 | #513 | |
Actuaris
|
Citaat:
Dat doe ik, als ik vertel over hoe seksualiteit een opstapje kan zijn naar overgave. Ik heb er geen punt mee als je dat afwijst en desnoods met de grond gelijk wilt maken. Vertel me van jouw weg van overgave, is dan mijn vraag. |
|
8 November 2012, 09:52 | #514 |
Jubilaris
|
...retoreerde de diplomaat..
|
8 November 2012, 10:24 | #515 |
Jubilaris
|
|
8 November 2012, 10:38 | #516 |
Missionaris
|
Nou hebben hier verschillende mensen hun inzicht laten zien en ik wordt daar stil van, ik reflecteer daar op, ik laat de betekenissen, de verschillende invalshoeken tot mij doordringen.
En ineens verschijnen dan weer de relativerende opmerkingen, de retorerende diplomaat (wil je laten zien dat je een trukje door hebt ?) en het uitstrijkje (heb je een frustratie op sexueel gebied dat je het moet weglachen ?). Kortom, welke gedachten zitten er achter zulke opmerkingen ? Kunnen jullie misschien niet ernstig zijn, want ernst past niet bij een gerealiseerde toestand ? Is het te spannend dat je het moet weglachen ? Wat is de aard van jullie opmerkingen waarom komt juist dit naar boven en niet iets mededeelzaams, iets wat bijdraagt aan het inzicht in wat hier gaande is ? |
8 November 2012, 10:52 | #517 | ||
Sterrestof
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=tz8rbwTxjR4 (Maar ik mag niet klagen. Er zijn er al een aantal uit dit leven verdwenen die een stuk jonger waren. Ik vind het al een hele prestatie dat ik ouder ben dan mijn vader, op wie ik veel lijk. Soms denk ik dat ik in "bonustijd" leef.) Maar mocht echt de nood aan de man komen, dan zijn er altijd nog voorbind-hulpstukken. Die vrouwen moeten niet denken dat ze daar alleenrecht op hebben. Citaat:
Het is maar net hoe de hormoonhuishouding is. Ik moest onlangs een groot aantal dossiers doornemen waarin o.a. zwartwit pasfotootjes van juffrouwen. Dat deed opwinden. Maar als het allemaal op een laag pitje staat, dan mag er van alles langszij komen, het roept niets op dan wat genegenheid. Volgens mij kun je beter je neus snuiten voor je Langerhans-eilandjes. |
||
8 November 2012, 11:00 | #518 | |
Jubilaris
|
Citaat:
Luister en huiver. Er zijn bij mijn weten vier maanstanden en die hebben een nogal nadrukkelijk effect op jouw gesteldheid m.i Een weekje Hilarisch. Een weekje Zwaarmoedig. Een weekje Serieus. Een weekje Onverschillig. Wetenschap van de kouwe grond ) |
|
8 November 2012, 11:05 | #519 | |
Missionaris
|
Citaat:
Je bent niet zo'n ster in het verhelderen van de zaken, je probeert de gestelde vragen angstvallig te vermijden door in de de aanval te gaan. |
|
8 November 2012, 11:18 | #520 | |
Jubilaris
|
Citaat:
Ik denk niks van dit deelde uiteindelijk alleen maar. Je reactie geeft geen verbazing en is wat mij betreft ook oke. |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
Weergave | |
|
|