|
Ik ben verlicht, er kan niets gedaan worden Ik kom er hier alleen maar graag even mee pronken. |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
8 November 2012, 20:46 | #541 | |
Jubilaris
|
Citaat:
En vaak krijg ik dan zelf nog te horen wat er gaande is en waarom ik zo doe. En dat heb ik al heel wat jaren. Het lijkt dan alsof iets uit mezelf treedt en kijk naar wat er gebeurt. En het verschil met nu en een hele tijd geleden is, dat ik dan gezien wordt wat er gebeurt en dat was vroeger niet zo. Toen was ik dat wat knelt, (identificatie) althans zo voelde het en nu ben ik of dat iets meestal ook toeschouwer van die dingen die soms nog kunnen knellen. |
|
9 November 2012, 02:43 | #542 | ||
Kasuaris
|
Citaat:
Citaat:
Zie het maar zo beste Nadje dat ik je probeer te vertellen dat er betere manieren zijn om schoonheid uit te stralen die je mogelijk meer recht doen. Maar goed ik begrijp dat je dat liever niet wilt horen uit de mond van een seksloos iemand die volgens zeggen en aannames enkel en alleen seksloos kan zijn vanuit frustratie want die kan daar toch geen verstand van hebben. Ik zeg maar zo:" so be it, ga lekker je gang. Want ja red light hoeren zoals jij er een van bent moeten er ook zijn idd. d'r komen in elk geval veel toeristen op af wat alleen maar goed kan zijn voor je gevoel van eigenwaarde lijkt mij zo. |
||
9 November 2012, 11:21 | #543 |
Missionaris
|
Vaagje, je hebt zo' n heerlijke compromitterende waarheid maar zo vreugdeloos.
|
9 November 2012, 11:50 | #544 |
In memoriam
|
Vago, het is jouw mening over hoeren in het algemeen en mij in het bijzonder. Maar het is hoe dan ook JOUW mening. Zoals Rennie ook al zei, wie ben ik om jou die af te nemen? Koester 'm als het je gelukkig maakt.
|
9 November 2012, 15:36 | #545 |
Jubilaris
|
Mijn God! Wie gaat daar nu serieus op in?!
Oeps! Sorry.. (niet echt) |
9 November 2012, 16:02 | #546 | |
In memoriam
|
Citaat:
Ouwehoeren verhalen uit de peeskamer Auteur: Martine Fokkens | Beoordeling: Bekijk 15 reviews |
|
9 November 2012, 16:02 | #547 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Kleding is functioneel omdat ik helaas geen voldoende dicht vachtje van mezelf heb om het zonder te kunnen. Haar, een natuurlijk gegeven wordt afgeschoren omdat onethisch zou zijn. In plaats daarvan besproeien wij ons met kunstmatigheid om nare luchtjes camoufleren, zegge en schrijve natuurlijke luchtjes. Kijk effen naar die avatar van onze Nadje! Ik hoef er maar even naar te kijken om spontaan mijn tenen, die er niet voor gemaakt zijn mijn hele gewicht te dragen, te breken. Iets dergelijks kan toch onmogelijk seksie zijn. De mensen (mannen en vrouwen) die dat wel vinden zijn in mijn ogen totaal geschift Ik leef in een wereld met volstrekt geschiften die mij raar/vies aankijken omdat ik het haar onder mijn oksels- of dat van mijn benen niet afscheer, me niet opschilder, seksie lingerie, en/of ander opsmuk draag om te behagen zo men zegt. Ik ervaar niet de behoefde stompzinnig met mijn kontje draaien cq ongevraagd met een geile kut neer te ploffen op elke pik die zich aandient en of in navolging daarvan het rijzen van de pik bij het zien van volstrekte kunstmatigheid te belonen. En nee ik ben niet jaloers omdat ik wanneer ik in mijn natuurlijke staat ben, ik de pikken bijna niet van me af kan slaan vanwege mijn totaal onbegrijpelijke aantrekkelijkheid voor mij. Nee ik heb geen behoefde om te paren, ik hoef geen pik in mijn reet, ga jezelf lekker aftrekken. Nee ik neb er ook geen trek in als slaaf in je keuken te staan omdat je niet geleerd hebt voor jezelf te zorgen. Ik hoef echt niet in woorden te roepen:" hé kijk mij, ik heb zo'n lekker kontje, hé pak me in mijn reet bladiebla ect." Armoe ten top, all over the world, m.i. En die armoe zegt dan tegen mij dat ik niet weet wat ik mis. Ik weet wat ik mis, ik kan er geen traan om laten eerlijk gezegd. Een nuchtere in de wereld van verslaafden is altijd de zgn grijze muis die niet lollig meedoet met de waanzin. Nou laat mij die grijze muis dan maar zijn die niet staat te juichen waar m.i. niks te juichen valt. |
|
9 November 2012, 16:07 | #548 | |
Jubilaris
|
Citaat:
Niemand gaat er serieus op in. Er is namelijk niemand. Het spel speelt zichzelf. Met of zonder kwartje in de automaat. Wat maakt het uit of ergens serieus op ingegaan wordt of serieus ingegaan lijkt te worden of niet. Dat is ook het spel. Het spel doet mij ook verschijnen maar in wezen ben ik er niet. Ik ben schaatsen aan het kijken. Allemaal 1 pot nat, al is het daar wat minder nat dan hier, hier hou ik het niet droog. Ping, dat was het voor een duppie. |
|
9 November 2012, 16:12 | #549 | ||||
Jubilaris
|
Citaat:
Citaat:
Mijn reactie hoort eveneens tot het spel. Citaat:
Citaat:
En dat is ook het spel. Tenslotte staat het spel niet toe dat er allemaal winnaars zijn. Want dat ben ik alleen maar. |
||||
9 November 2012, 16:17 | #550 | |
Jubilaris
|
Citaat:
Shit, waar komen de winnaars nu weer vandaan? Nou dan gaat deze loser er snel vandoor met zijn winkelwagentje en schaatsen. Kosten 5 euro cent. |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
Weergave | |
|
|