15 September 2015, 10:33 | #111 | |
Actuaris
|
Citaat:
Jij hangt die mening ook aan. En de wereld wordt er niet beter van... |
|
15 September 2015, 10:43 | #112 | |
Geen lid
|
Citaat:
Nou krijg je toch een treffend voorbeeld wat voor een zootje ego er door zijn hebberigheid (voor gerealiseerd te willen worden aangezien) in de Ashram van Baghwan maakt (en zo doet het dat ook in de wereld) en met wie heb je medelijden met datzelfde ego. Hilarische man ben je toch! |
|
15 September 2015, 11:11 | #113 | ||||
Voormalig lid
|
Onderstaande cursief citaat uit mijn bericht #108 maakt je ook niet wijzer?
"Wie ik ben zonder mijn verhaal, is iemand die niet Weet, die niet hoeft te Weten, die openstaat voor het leven van moment tot moment." Citaat:
Citaat:
Wel, onder ons gezegd, ik wou bij mij eureka! gisteren (in bericht #91) eerst bijschrijven: "En wat ben ik daar nu mee dat ik weet wat ik ben?" Niks, absoluut niks. all? ja zeg: "ik ben de bron van onvoorwaardelijke liefde en geluk..." Ik ben liefde, god is liefde.... Allemaal mentaal gezever. Maar je kan het forum daar niet blijven attent op maken, daar heb je, ik, ook absoluut niks aan, buiten wat lachbuien. Citaat:
Mensen als Tolle & Katie alsook sommige anderen inspireren mij, vind ik boeiend. En om in de termen van Katie's 'the work' te spreken, mijn "work" is nog niet af, want zet mij twee uur bij mijn moeder en ik word nerveus. Daarom bezoek ik ze ook maar één keer per jaar. Dus met Katie's methode & hulp wil ik mijn gedachten rond mijn, 'de moeder' nog wel onderzoeken. Citaat:
Vandaar mijn eerdere "Komaan zeg grapjas" in bericht #107 Iemand die weet wat hij is, is iemand die niet Weet, die niet hoeft te Weten, die openstaat voor het leven van moment tot moment. Simpel als Bonjour. Ten hoogste weet hij dit: WiNk
15 September 2015, 11:17 | #114 | |
Voormalig lid
|
Citaat:
Ik ging aan iedereen trots mijn certificaat tonen. toch hilarisch! Heb geen enkel diploma, getuigschrift, certificaat of hoe ze al die papieren noemen, nu had ik er toch één in mijn leven!
15 September 2015, 12:26 | #115 | |
Vicaris
|
Citaat:
|
|
15 September 2015, 12:29 | #116 |
Vicaris
|
|
15 September 2015, 12:33 | #117 | |
Vicaris
|
Citaat:
Kun jij me svp even bijlichten over 'wie-is-wie" in dit geneuzel..?! Laurens, Renoir, Jij en Ik.......ik word er helemaal duizelig van. Veel liefs Habberdebab |
|
15 September 2015, 12:43 | #118 |
Vicaris
|
Geachte Heer en Grote Vriend Alle verlichte mensen hier zullen me zeker vergeven om zo off-topic binnen te komen vallen. Ik heb een belangrijke mededeling. Het is weliswaar nog ruim zes weken van nu maar toch...... Het is ons namens de feestcommissie een genoegen u uit te nodigen voor de confrantatie A-F bij ons thuis. Gezien de risico's aangaande dit duel is het voor buitenstaanders onmogelijk entreebewijzen te bemachtigen. Als permanent lid ben ik echter in de bevoorrechte positie om voor u een dergelijk bewijs te bemachtigen! 1 November is de streefdatum. Laat u mij weten of de uitnodiging wordt aanvaard?! Hg Hab |
15 September 2015, 12:54 | #119 | |
Geen lid
|
Citaat:
Werkt de postbesteldienst niet meer? Waarom wil je je bevoorrechte positie zo graag aan de grote klok hangen? Dit alles kan, zei het roemloos, ook per PB. |
|
15 September 2015, 13:03 | #120 | |
Actuaris
|
Citaat:
|
|