|
Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
18 May 2013, 00:48 | #11 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
Ik was al tevreden met mn eigen gezelschap, maar met jou erbij is het helemaal toppie. Mooie muziek trouwens. |
|
18 May 2013, 00:49 | #12 |
Asprirant lid
|
.... soms is het leven gewoon simpel... gewoon genieten ...,.
http://www.youtube.com/watch?v=wB1Wk04aeV8 Vonder&Bloom- Simple peace of mind |
18 May 2013, 00:50 | #13 |
Asprirant lid
|
... tnx, ik geniet ook van jouw gezelschap.... zo simpel kan het leven soms zijn :)
|
18 May 2013, 00:50 | #14 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
En gewoon door het te willen, gebeurt het ook. Wonderlijk niet? Nee, eigenlijk niet. In een illusionaire wereld kan je zijn wat je wilt. Kies maar uit! |
|
18 May 2013, 00:55 | #15 |
Asprirant lid
|
http://www.youtube.com/watch?v=zVRbxJJKW6w
Geen idee waar het over gaat, maar er klinkt een heerlijke emotie in door. Is het niet fijn dat wij emoties kunnen ervaren? Liefde kan je gewoon als Liefde ervaren. Ja, sommige mensen zetten Liefde om in andere zaken. Maar waarom zou je dat doen als je 24/7 in Liefde kunt leven? Laat anderen hun Liefde maar omzetten in haat, jaloezie enz. Wij trekken ons eigen plan, Virgo. Al stort de hele wereld in en maken alle mensen elkaar af. De Liefde in je zelf kan alleen sterven als je dat wilt. En ik wil niet! |
18 May 2013, 00:56 | #16 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=Xseg9DyBC40 Fleetwood Mac- Don't Stop thinking about tomorrow If you wake up and don't want to smile If it takes just a little while Open your eyes and look at the day You'll see things in a different way Don't stop thinking about tomorrow |
|
18 May 2013, 00:59 | #17 |
Asprirant lid
|
http://www.youtube.com/watch?v=l3SVXz3TFr8
Some say love, it is a river That drowns the tender reed Some say love, it is a razor That leaves your soul to bleed Some say love, it is a hunger An endless aching need I say love, it is a flower And you, its only seed It's the heart, afraid of breaking That never learns to dance It's the dream, afraid of waking That never takes the chance It's the one who won't be taken Who cannot seem to give And the soul, afraid of dying That never learns to live When the night has been too lonely And the road has been too long And you think that love is only for the lucky and the strong Just remember in the winter Far beneath the bitter snow Lies the seed That with the sun's love, in the spring Becomes the rose |
18 May 2013, 00:59 | #18 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
Zeg wat je wel wilt en het zal je deel worden ..... pas op wat je wenst ;) |
|
18 May 2013, 01:00 | #19 |
Asprirant lid
|
The Rose..... zo mooi!
|
18 May 2013, 01:00 | #20 |
Asprirant lid
|
Ik ben verliefd op de maan..
Vertel me nog eens van de zachte gloed van de lief'lijke maan Praat niet van verdriet, maar van de schat en als het verborgen voor je is, wees stil? Vannacht verloor ik m'n grip op de realiteit en trad in waanzin Liefde zag mij en zei: ik kom om je tranen te drogen, wees stil? Ik zei: Liefde..ik ben bang..maar het ligt niet aan jou. Liefde zei: er is niets wat ik niet ben, wees stil?wees stil? Ik zal je geheimen in je oor fluisteren, gewoon ja knikken en stil zijn? De ziel van de maan verscheen in mijn hart. Ik zei: Liefde?wat voor maan is dit? Liefde zei: dat is niet aan jou om te vragen, wees stil?wees stil? Liefde zei tegen mij..dit gaat boven alles wat je weet. Wees stil? Ik zei: vertel het me en ik zal sterven in de aanvaarding. Liefde zei: dit is wat ik horen wilde Weest stil bij het afscheid. Je woont in een wereld van verbeelding en illlusies Verlaat deze wereld en wees stil? Helemaal stil? -------------- Ik plaats hem gewoon nog een keer. |