|
Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
25 May 2013, 22:18 | #11 | |
Missionaris
|
Citaat:
Ik zie ze niet, ik ben zo blind als een koe help me en ga hier niet zitten kritikasten. |
|
25 May 2013, 22:22 | #12 | |
Missionaris
|
Citaat:
Iedereen danst en doet maar en als ik ga ordenen krijg ik de wind van voren. |
|
25 May 2013, 22:30 | #13 | |
Jubilaris
|
Citaat:
Is vrijheid niet iets wat niet afhankelijk is van omstandigheden? Ik zie enkel dat bepaalde forumleden iets over zichzelf afroepen. Als een ieder een beetje on-topic blijft en zich een beetje bewust is van zijn/haar gedrag dan had dit, wat ik trouwens niet als 'hokjes/censuur/quarantaine, etc, etc; ervaar, niet plaatsgevonden. 'Regels' ontstaan door toedoen van gedrag van bepaalde forumleden, ik zie die 'regels' pas verschenen zijn na bepaald gedrag, voor die tijd waren 'de regels' er niet. Je zal als ware zoeker hier op het forum terecht komen, je schrikt je rot, het lijkt het cafe op de hoek wel of een tupperwareparty. Henk, je weet hoe het werkt, als kind hadden we het gevoel in hokjes gestopt te worden, we konden niet op tegen onze opvoeders. Die energie van toen kan er bij ons nog zitten en die zou door deze omstandigheden getriggerd kunnen worden en we gaan daardoor de boel niet meer zo helder zien en verzinnen er van alles bij. Jij hebt hier alle vrijheid toch, ik heb je ook nog geen 'onbewust gedrag waardoor het hier een zootje wordt en meer de Libelle dan een Zelfkennisforum' zien vertonen, so what`s the big deal, Big bear? Het enige wat ik hier nog te leren heb, is eens mijn kop te houden, jullie slagen er nog steeds in om mij te laten reageren. Hoe doen jullie dat toch? |
|
25 May 2013, 22:32 | #14 | |
Vicaris
|
Citaat:
Maar ja je weet toch dat de werkelijkheid zich niet in hokjes kan plaatsen dus welk hokje er ook gecreëerd wordt, word vrijheid niet gevangen. Dus het was symbolisch, niet in hokjes ben te vangen, al zit ik erin. |
|
25 May 2013, 22:40 | #15 | |
Missionaris
|
Citaat:
Ik zie nog steeds geen hokjes Moi, ik zie een prachtige gelegenheid om een eigen sfeer te scheppen in een eigen draadje, mensen die daar behoefte aan hebben kunnen daar in mineur zijn over de gang van zaken, de boel torpederen omdat ze niet tegen leiding kunnen, anti-autoritair zijn, onder couseskou geleden hebben en daar nog de gevolgen van ondervinden en daar hun broodnodige aandacht opeisen en de gewenste tegenstand en repliek krijgen, zonder welke ze niet meer kunnen leven, zodat andere draadjes daar verschoond van blijven. Ik ga dit draadje met BB's afkeer van de hokjesgeest dan ook maar eens omdopen tot Bigbear's homepage waartoe de homepages kennelijk aanleiding willen geven. |
|
25 May 2013, 22:47 | #16 | |
Vicaris
|
Citaat:
|
|
25 May 2013, 22:47 | #17 | |
Jubilaris
|
Citaat:
We staan morgen allemaal voor je deur met een taart. Ho, ho waar heb je al die veren gelaten die ik ergens gestopt heb. HEERLIJK zo`n Zelfkennisforum. Ik zie enkel gekken en dwazen of kijk ik nou in de spiegel. Ach kritiek, ik zie het niet, ik zie wat oud zeer wat bij mensen omhoog komt. Het lijkt wel een soap, ik hoop enkel dat een ieder dat doorheeft. |
|
25 May 2013, 22:49 | #18 | |
Missionaris
|
Citaat:
Maar vermoeiend is dit alles wel. |
|
25 May 2013, 22:50 | #19 | |
Jubilaris
|
Citaat:
Stomme Russen, euh Roemenen, ouders, onbewuste mede forumleden, blind vinken en kippen. Niet overdrijven Aad. |
|
25 May 2013, 22:53 | #20 |
Jubilaris
|
|