![]() |
|
Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum. |
![]() |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
![]() |
#11 |
Passed by
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Missionaris
|
![]()
Over een uur is het forum uit de lucht om Rob en Nada een eindje op weg te helpen. Maar naar verwachting kun je rond 04.00 weer inloggen en moeten Rob en Nada verder op karakter.
Ik wens jullie beiden veel vreugdevolle momenten zonder forumactiviteiten al zal ik jullie zo nu en dan, alswel hier en daar wel degelijk missen. KiSs |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Actuaris
![]() Geregistreerd: 27 April 2010
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Jubilaris
![]() Geregistreerd: 30 January 2011
|
![]()
Rob en Nada, mis jullie nu al. KiSsKiSs
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kasuaris
|
![]()
zo, dit even bij het Experiment verhuizen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Asprirant lid
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Forumbaas
![]() Geregistreerd: 28 March 2010
|
![]()
Van de provider heb ik de mededeling ontvangen dat de server voor onderhoud uit de lucht is in de nacht van woensdag op donderdag 12 januari 2012 tussen 00.00 en 07.00 uur.
Het is een software verandering en ik blijk met de eigen software aan die nieuwe te moeten voldoen. Verouderde software gaat niet werken, dus het is effe spannend of het schip niet aan de grond loopt. Namens de kapitein i(n) c(oma), 1e wachtcommandant Johannes Hendrik Gargamel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Vicaris
|
![]()
Oepsie, dit klinkt een beetje alsof we een rampkoers varen.
Als de kapitein dan ook nog in coma ligt?dan wordt het inderdaad spannend. Deze matroos heeft geen verstand software-zaken, anders zou ze haar diensten op dit gebied aanbieden. Ze hoopt dan ook dat er iemand is die kan kijken of het schip bij te sturen is voordat we vastlopen of anderszins naar de haaien gaan. Een hartelijke groet, namens een matroos i(n) o(pleiding), ook wel lichtmatroos genoemd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Forumbaas
![]() Geregistreerd: 28 March 2010
|
![]() Citaat:
Het is alleen medegedeeld voor het geval dat mocht het forum uit de lucht zijn dat je weet dat er een software update gaande is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Vicaris
|
![]()
ok
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uit: Totdat je sterft. | Rennie | Osho | 4 | 6 March 2018 13:51 |
Forum uit de lucht | Renoir | Mededelingen forumbeheer | 2 | 31 March 2014 01:24 |